1.414 visninger
|
Oprettet:
Udstilling i Malmø.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har planer om at skulle på Udstilling i malmø her den 18 Marts.... Servige har nogle helt vilde Regler hvis man skal have sin kat over grænsen.. så det kan i lige begynde og tænke over jeg der måske skal med næste år..??
Men jeg synes at i skal komme med en tur derover, der skal nemlig være Bengal Special Show.... så der kommer rigtig mange Bengalere.....
Jeg skal der ovre med Toulouse.... Og så skal vi Forhåbentlig have hans sidste Udenlands Certifikat...
Nå men det var bare lidt info.....
her er inbydelsen hvis nogen vil kigge...
http://www.sydkatten.se/html/utstallning/sydkatten-inbjudan09.pdf
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
jul 2008
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Nej det har han ikke... det er ikke det samme der skal til for at komme ud af Sverige som at skulle ind...
Men han har Rabies vaccinen som er første skridt....
Så så skal du tage ned 120dage efter han har fået vaccinen og få taget en blod prøve på ham og den skal så testes om han har udviklet antistoffer.... og så er du næsten klar...
Max 10 Dagen inden man skal der over så skal man tage en tur mere til Dr. dyr og have en orme pille.... man kan ikke give den selv da det skal skrives ind i sundhedsbogen
Så der er noget at begynde på
jul 2008
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 64
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Men Jeg tror måske du kan nå det julie.. hvis du for taget blod prøven på ham her en af dagene..
Der åbnes for tilmelding den 19/1 og de svanske udstillinger blir fyldt op vanvittigt hurtigt, så jeg vii anbefale du for sendt tilmeldingen til din hovedeklubs udenlands udtillings sekeratær den 18/1
Thomas... Z kan først få rabies vaccine som 3 mrd.. og der efter SKAL der gå MIN 120 dage før han kan få taget blod prøven, så i kan ikke nå med denne gang... men næste år skulle du være klar til en tur til Sverige...
Og indtil da kan du tage til Tyskland.... det kræver kun vaccinen og ikke blod prøven
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 64
Det var såmænd alt..
Men ønsker jer alle held og lykke med jeres katte..
jul 2008
Udstilling i Malmø..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside