{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Resultater fra Billund.. (Georgia) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg var jo afsted begge dage med Georgia, til udstilling i Billund..
Det gik dog knap så godt for Georgia.. Hun var rygge op i ungdyrs klassen 6-10 mdr.
Og om lørdagen der havde vi en uheldig dommer.. Hun gav nogle utrolig fine kommentar om Georgia.. Men hun blev bare ved med at sige baby om Georgia.. Det var lige før det var det eneste hun ku sige om Georgia.. Hun mangle lige en mikrofon, så alle ku høre det..
Hun er jo os stadig en baby i mine øjne, men blev bare rimelig sur over en dommer sidder og bliver ved og sige det..
Selv når der var en der gik forbi og kigge, så sku hun lige peje på Georgia og sige BABY Og ja, hun gav Georgia en sidste plads, fordi hun var en baby.. Så hun blev EX 5 om lørdagen..
Selv min veninde og min forlovede osv, synes det var en rimelig dårlig dommer og at hun os var fræk.. Men skit, går jo nok..

Søndag havde vi en rigtig god dommer.. Hun gav nogle utrolig rosen ord om Georgia.. ALt var faktisk perfekt på hende.. Blev så utrolig stolt ..
Der var kun en ting der gjord at hun fik en sidste plads, hendes øje..
Hun har haft betændelse i øje + hun har haft fået en ris i øje.. SÅ hun mangle noget farve væske i det ene øje.. Det er noget der kommer tilbage, det tag desværre bare tid.. Utrolig nok, de sidste to gange, der har dommeren ellers sagt at hun havde fine klare øjne.. Men ja, hun så ik udenom farven..
SÅ hun fik en sidste plads igen og blev EX 5, altså EX, som det bliver kaldt..
Men dommeren sage at var det ik for hendes øje, så var hun komme længere op i placering..
Så var da rimlig stolt af kommentaren, tros vi fik en sidste plads.. Dog lidt trælst at hun dømte efter lidt mangel af farve i det ene øje..

Men ellers havde vi en super god weekend og fik os mødt nogle af dem jeg har skreve med denne gang :o).. Fik set en masse af de andre skønne missere.. Og Georgia far og mor var os til udstillingen om søndagen..¨

Sætter foto ind senere i et fotoalbum, ska lige ha redigere alle billederne :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resultater fra Billund.. (Georgia)
  • #1   1. dec 2008 Hejsa...

Der er utrolig hård konkurrence på udstillingerne.....og ikke alle dommere er lige gode til at udtrykke sig......og man er jo glad for og stolt af sin kat....

Er din kat fertil eller kastrat...hvis den skal bruges i avl er det vigtigt at lytte til hvad de siger om den svagheder såvel som styrker når og hvis den skal parres....

any way...lad dig ikke slå...den har langt til til at nå og udvikle sig....så hop du bare op på vognen igen og ta misser med på udstilling en anden gang .- og måske i en anden klub end jyrak smiley EVT. TICA
    anna

• #2   1. dec 2008 Hejsa..
    Hehe ved godt at der er en hård konkurrence, da der er mange Maine coon osv.. Og har heller ik noget imod placeringen, da det er kommentaren jeg kan bruge til noget..
    Og ja, jeg elsker min bette prinsesse lige meget hva end dommerne siger.. Og som dommeren os sage om søndagen, havde det ik været for hendes øje (som der iorden nok ska blive flot), så havde hun fået en bedre placering..

Hun er fertil, da hun ska bruges som avlskat.. Og ved hva for svagheder hun har smiley

Hehe bare rolig, jeg har planlagt de næste par udstillingere.. Jeg lader mig ikke slog ud af en dommer, hehe..

• #3   3. dec 2008 Ja det var rimelig trælst.. Men skit.. Hun gav nogle gode kommentar:o)
    Og ja, vi havde en super god dag..

Tusind tak :o) Ja det er nemlig det.. Og ja, hun var jo fin nok til og blive EX, så det er super :o)

Jo tak.. Glæder mig til næste udstilling.. Desværre er der ca 4 mdr i nu..

Kommentér på:
Resultater fra Billund.. (Georgia)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce