{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

regler om konkurrencen {{forumTopicSubject}}

hejsa.
da mange skriver og spørger ang. konkurrencen sætter jeg lige en kopi af nyhedsbrevet i forum her.
så kan jeg nemlig bare henvise folk dertil istedet for at skulle ind og finde det og sende det igen og igen :o)))

der er stillet forslag o om en konkurrence her i gruppen. jeg har derfor lavet følgende konkurrence om månedens billede. det kommer til at foregå på den måde at der gver månede er et tema hvis man så vil deltage skriver man til mig hvilket billede manvil deltage med. jeg laver så et album på min profil og så kan man å stemme i emnet med afstemning. jeg er ikke så god til at forklare sådan noget men er der spørgsmål skriver i bare. jeg opretter et emne til dette.
men kort og godt.

hvis man vil deltage i konkurrencen skal man udvælge sit billede - kun et billede pr. kat efter månedens tema.
det billede skriver man til mig om. så lægger jeg billederne ind i et album på min profil.
derefter stemmer vi og månedens vinder får sit billede på forsiden af gruppen i en måned. den der vinder skal også vælge næste månedes tema.
regler:

billedet skal være af ens egen kat
kun et billede prkat pr konkurrence
for at deltage i konkurrencen skal du også deltage i afstemningen
man må ikke stemme på sin egen kat.
det vindende billede kommer på fra d. 1 til den sidste dag i hver månede. vinderen skal inden d. 4 have valgt et nyt tema
billeder kan sendes ind til næste månedes konkurrence fra d. 5 til d. 15 i hver månede og der kan stemmes fra d. 16 til den 30 i hver måned
jeg håber mange af jer vil bakke op omkring dette.
potedask fra mette
ps. vil gerne høre fra jer om i synes det en god ide eller helt hen i hegnet ;-D

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
regler om konkurrencen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce