{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor ofte ormekur til udekat?
  • #1   3. nov 2008 jeg mener 1 til 2 gange om året må du gi din kat orme kur

• #2   3. nov 2008 jeg giver min orme kur når jeg ser hun har orm .. for har snakket med min dyrelæge og hun siger at hvis man giver sin kat orme kur uden den har orm. så virker orme kuren ikke tilsidst smiley

• #3   3. nov 2008 jeg ville lige høre dyrlæge af. hvilken slags orm har den og er det den samme som sidste gang? du skal bede din dyrlæge om en ormekur der tager alle slags orm. normalt giver man ormekur op til hver 3. mdr ikke oftere så prøv lige at spørge dyrlægen.

• #4   4. nov 2008 men igen vil jeg sige hvilken slags orm har den? det kan jo have været en anden slags sidst. jeg synes du skal få en kur der virker mod alle orm. nogle dyrlæger giver kun mod bændelorm ELLER mod spolorm. det bedst at få en der virker mod alle slags. de ormekure man får virker som regel forebyggende så derfor behandler man ikke så tit.
    man kan jo kun få ormekur på recept hvilken slags fik du ? piller eller pasta?men du skal selvfølgelig give ormekur når du kan se det er orm så når du ringer til dr. dyr efter recepten så tag samtidig en snak med ham om det.

• #5   4. nov 2008 jeg mente heller ikke at man skal give ormekur forebyggende men at en ormekur i sig selv både fjerner ormene og virker forebyggende et stykke tid frem så derfor skal det ikke bare gives, det er derfor jeg mener man skal kontakte dr. dyr.

• #6   4. nov 2008 Tak for svarene.
    Jeg var i tvivl om den måtte få ormekur så ofte, da det jo er et giftstof, og ikke om den skal have, hvis der ikke er orm.
    Han har nu fået hvad jeg sidst fik hos dyrlægen, da det er de samme orm som sidst.
    Så tak tak:o)

• #8   4. nov 2008 Gitte c : alsår dem man giver i nakken for det er dem min kat får ?

• #10   4. nov 2008 når okay smiley for sys da den vi bruger er mega go'
    og den er nem at giv'
    det plejer at være så besværligt at giv orme kur sys jeg for min kat er ikke til at få piller i smiley

Kommentér på:
Hvor ofte ormekur til udekat?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce