{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

ang. konkurrence {{forumTopicSubject}}

der er nogle af jer medlemmer der ønsker en form for konkurrence om gruppebillede foran. men da vi er over 700 medlemmer med tilsammen næsten 1800 katte er det en svær konkurrence at sætte op.
nu er det så jeg vil spørge jer har i nogen ideer??
jeg tænker måske at lave et billede skift hver 14 dag eller skal det være en gang om måneden??
skal det være med noget afstemning??
hvad skal billederne vælges ud fra?? fex. temaer??
fræk kat, sjov kat , rød kat, plettet kat med mere???
jeg vil meget gerne være med til at sætte en konkurrence op men jeg vil gerne have jer med på at finde ud af hvordan det ska foregå.
jeg er jo ingen diktator ;-D vi skulle gerne have noget fælles demokrati her i gruppen. så kom med din ide hurtigst muligt så vi kan få gang i noget sjov ;-D
potedask fra mette,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. konkurrence
  • #1   25. okt 2008 heidi c ; okay hvad med en gang om måneden vil det også skabe forvirring?? der er jo flere der mener det skal skiftes ;-D

• #2   25. okt 2008 Måske man ikke skulle vælge en kat fra gruppen, måske man skulle vælgenoget helt andet, som kunne være gruppe billede. Det tror jeg ville være det bedste. Lav en konkurrence om hvad det nye gruppe billede skal være, men pointere at det må ikke være billeder af folks katte, måske en tegning af en kat, eller flere katte.

• #3   25. okt 2008 jamen igen hvordan skulle det stilles op så ??

• #4   25. okt 2008 Den som står for gruppen må tage stilling hvilke regler der skal følges, og når de er sendt ud, så sender folk deres foreslag ind, inden tidfristen, og så går den som står for gruppen foreslagende igennem og sørger for at regler er overholdt og finder så frem til den der er bedst, derefter bruger vi dette billede som standart billide for gruppen.

• #5   27. okt 2008 På hundegalleri har vi løbende konkurrrencer i flere grupper, hvor det så f.eks. bliver månedens gruppebillede. Der laves et fotoalbum, hvor alle kan tilmelde sig, og så stemmes der på alle de deltagende. Synes faktisk det er en lidt hyggelig ide. Man vænner sig altså hurtigt til et nyt gruppebillede smiley

Kommentér på:
ang. konkurrence

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce