stædig kat... {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen...
dette emne ligger godt nok også i det alm. forum.. men tænkte jeg ville spørge om hjælp her også...
min elskede maine coon på knap halv andet år, er blevet ret stædig, og lyster KUN når det passer ham, eller hvis man skræmmer ham, ved fx. at flyve op fra sofaen når han gør noget han ikke må... hvis han er kælle eller træt, så lyster han, nok fordi han ikke orker andet men andre gange er han totalt umulig..
før hørte han efter når man sagde nej, nu er det som om han trækker den så langt som muligt.. og det er faktisk rimelig træls ind imellem...
jeg ved selvfølgelig godt at en kat, aldrig vil lyster som en hund gør, da katte er mere selvstændige...
men jeg ville høre om det bare er en "teenageface" som går over med tiden?
og om det er evt er nogle gode råd til hvordan jeg kan få ham til at forstå at nej er nej, og ikke først 10 gang jeg siger det..?!
håber i kan hjælpe... på forhånd tak
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Jeg har 3 af slagsen lige nu
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 130
så skulle lige være sikker... tak for hjælpen... ved man ca hvor længe de er teens, eller er det forskelligt?
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 6 Emner: 3 Svar: 21
Men det er det samme, når hun er træt og lige har sovet, så er der intet i vejen, så lystre hun fint. Har også hørt at det går over når de bliver lidt ældre.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 74
Hehehe lidt som en teenager ja Sårrh du kan være helt rolig Liselotte
Vi må stå sammen oz med teens *G*
maj 2007
vibeke lotus - du har ret.. vi må holde sammen så de ikke tager magten
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 74
maj 2007
stædig kat...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside