Tossede katte

Tossede katte

Medlemmer: 449
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må jeres katte
  • #1   3. apr 2008 Nej det må de ikke, med de gør det alligevel. De må være alle steder ellers, men borderne vil vi gerne have for os selv, gider ikke kattepoter og hår på bordene, det er ikke så hygienisk.

• #2   3. apr 2008 NEJ, katte høre ikke til på bordene, det er for ulækkert, synes jeg! jeg spiser på mine borde, jeg laver mad osv osv jeg går da heller ikke selv på bordet hehe

men der er lige en lille detalje simba tror godt han må være på bordene, den lille lømmel, så vi tager ham dagligt ned fra spise og køkken og sofabordet! men jeg synes det er ulækkert med katte på bordene!

mvh jannie

• #3   3. apr 2008 Nej hellere ikke her hjemme ved os... :o)

Men.... Må tilstå når jeg spiller ligger enten Mille ellere minni oppe foran computeren..
    Men ellers er de ikke på bordet.. Og de ved også godt de ikke må.. ;o)

• #4   3. apr 2008 Nej.. Katte høre ik til på bordet.. Går jo heller ik selv rundt på mine borde.. Jeg spiser og laver mad på mine borde.. Og synes ik at det er særligt lækkert, med katte poter på borden..
    Bare tænk på, når de har været i kattebakken og tisse også skraber i det.. Også hopper op på bordet.. AD..
    Heldigvis går Jasmin heller ikke på borden, så det er bare super :o)

• #5   3. apr 2008 mine katte må ikke gå på bordene : D det hænder at de en gang i mellem lige bruger bordet for at komme op i vindueskarmen (staves) men ellers går de aldrig på bordene : D eller jo shiva er stadig ved at lære med for det meste gør hun det aldrig : D

• #6   3. apr 2008 **GG**
    Ja nogengang hyggligt andre gange ikke ;o)

• #7   3. apr 2008 Nej mine må ikke gå på bordene.. Det er det eneste de ikke må være på, ellers er det frit hvor de vil være.. - Men skal ikke undre mig at bordene er dem der bliver brugt mest når man ikke er hjemme... smiley Hehe

• #8   3. apr 2008 ja det må de godt bare ikke køkkenbordet.
    de hopper heller ikke op på bordet når vi har gæster eller når vi spiser.

• #9   3. apr 2008 mine katte skal ik gå på bordene da de fælder rigtig meget, og gider ik poter på f.eks glas plader, men de gør det alligevel, men tilter dem på gulvet hvis jeg ser det,. det er heller ikke så chamerene hvis man har gæster o.lign

• #10   3. apr 2008 Vors katte må godt men ikke når vi spiser og det ved de også godt;=)
    de sover for det me´ste der eller samson gør det;)<33

• #11   3. apr 2008 Mine går også på bordene, og det har jeg ikke noget i mod. Dog når jeg laver mad, så vil jeg ikke ha' dem der, og heller ikke når jeg spiser.
    Bordene bliver tørret af inden brug smiley

• #14   3. apr 2008 Mine må være overalt,for de er forkælede,så de må alt,og vi er glade for dem ,men mens vi spiser helst ikke selv om de prøver

• #15   3. apr 2008 Jeg vil oz sige det skal være enten eller!!

• #16   3. apr 2008 Må sige, mine katte forstår også hvornår de må være på bordet, og hvornår de ikke må.
    Jeg har et klatrestativ der står op mod køkkenet, og der sidder de og holder øje med mig, når jeg laver mad smiley

• #17   3. apr 2008 Jeg var fast besluttet på inden jeg fik Fonzie at han ikke måtte gå på nogle af vores borde. Jeg synes det er irriterende og ikke særlig pænt, især ikke hvis man har gæster!
    Vi holdte det så lang tid vi kunne og det var virkelig lang tid,, men han blev ved og ved og ved... Vi prøvede meget, og når vi ikke var der, hoppede han op igen. Så til sidst overgav vi os, da vi fandt det meget stressende hele tiden at skulle være vågen :S Nu er han på bordene når der ikke er mad, og gør han tegn på at ville op, når der er mad på bordet, så puster vi blidt på ham og så blir han nede! Køkkenbordet er han desværre på nogle gange, når vi ikke er hjemme, og det generer mig MEGET, men jeg ved ikke hvad jeg gøre, jeg er jo ikke hjemme. (Grunden til at jeg kan se det, er fordi han sidder på en ghettoblaster, og når han smutter så åbner lågen til cd'en - så han er afsløret.)

• #18   3. apr 2008 Når vi har gæster lukker vi kattene ind i soveværelset, hvor de har adgang til deres voliere, igennem en kattelem,og så sover de ellers i vores seng, så er der ingen ballade med gæster og katte, og kattene er rolige ingen forvirring

• #19   3. apr 2008 Mine katte går på bordene. Man kan alligevelle ikke forhændre det, når man ikke er hjemme. Så jeg har bare vænnet mig til at tørre bordene af, inden jeg bruger dem.

• #20   3. apr 2008 Ja det er nemlig rigtigt detgør vi også og det er jo ikke nemt for kattene at finde ud af ellers og jeg ser ingen grund til at stresse kattene, så uhygiejnisk er det heller ikke ,eller er vi vant til det

• #21   4. apr 2008 . Det må mine heller ikke !
    Men de gøre det dog alligevel, men når jeg siger de skal hoppe ned hopper de også ned.

• #22   4. apr 2008 NEJ ! De må ikke være på bordet ! ..
    Jeg bor stadig derhjemme og de må rent faktisk heller ikke være i møblerne, men på mit værelse må de godt for det kan jeg ikke se noget galt i .
    Men på bordende NEJ, og kommer de heller ikke til nogensinde, for jeg synes det er meget uhygiejninsk .. Katten går i sin kattebakke, altså den har sine poter i kontakt med urin osv. ja måske ikke direkte, men chancen er det, så nej føj ..
    Derudover går jeg jo heller ikke selv på bordene da det ville være ligeså uhygiejnisk smiley

• #23   4. apr 2008 mine gør det bare.....

• #24   4. apr 2008 Nej det må Cosmo ikke... Det er da også lidt uhyggainisk vis han måtte, heeeh.

• #25   6. apr 2008 Hvis det stod til mig, så måtte mine katte heller ikke være på bordene, og det er de heller ikke. Undtagen for vores køkkenbord, der samtidig er vindueskarm. Jeg lukker mine katte ud i køkken/badeværelse/gang om natten og derfor kan jeg ikke kontrollere dem og det er en meget lille lejlighed. De ved godt at de ikke må når jeg laver mad, og det kan de sagtens skelne.

Så derfor ved jeg, at jeg bare skal tørre bordet af hver gang jeg skal bruge det. Men de andre borde i stuen ved de også godt at de ikke må være oppe på.

Kommentér på:
må jeres katte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce