Savler...?? {{forumTopicSubject}}
Lidt underligt spørgsmål, men er mange år siden at jeg har haft en hunkat, og synes ikke jeg har kunnet huske at den har gjort nogle af delene.....
- Hvis jeg kæler med hende og jeg ligger ned, står hun og ælter min mave, men det er jo egentlig meget normalt, og hun leder også lidt efter et bryst en gang imellem, men så begynder hun bare at savle helt vildt, nærmest ligesom en hund, er det normalt??
- Anden ting er, at hvis jeg leger rigtig meget med hende og hun løber meget rundt, når hun så stopper, så pruster hun som en hund, med tungen ude af munden og så bare Hh Hh Hh Hh Hh....... Det er jeg s** aldrig set en kat gøre, og hvis hun gør det her om vinteren/foråret, hvordan bliver det så ikke, når det bliver rigtig varmt....??
Håber i vil hjælpe mig lidt, for har ikk rigtigt nogen at snakke med katte om.....
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 10 Emner: 6 Svar: 18
det der med at den savler den gør min hankat også og han er taget fra sin mor for tideligt så når han ælter begynder han også at søge efter et bryst og savle... man mere at det er fordi han ikke har fået sin sutte refleks stillet som lille...
at din kat puster kan godt skyldes orm..?
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 19
Men kan jeg godt bare give hende en ormekur, selvom jeg ikk er 100 på om hun har det....??
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 10 Emner: 6 Svar: 18
dec 2007
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
dec 2007
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 81
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
dec 2007
Savler...??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside