02/10-07: Den dag Charlig løb væk 02/10-07: Den dag Charlig løb væk
Som over skriften siger er lille Charlie løbet væk og fundet igen...
Men nu skal i få hele historien..
Kenneth (min kæreste, som misserne bor hos) skulle på arbejde kl 07..
så de var alene hejmme. Charlie fik åbnede døren til stuen hvor et vindue stod åben, Charlie tog springet ud af vinduet (er dog glad for at Rachel ikke ville med ham). Så kl ca. 12 blev han set i den anden ende af byen hvor de bor. Charlie var gået på besøg hos nogen mennesker som også har kat, og de besluttet at "beholde" ham til næste dag hvor de ville tage ham med til dyrlæge, så de kunne finde udaf hvor han høre hjemme..
Kl 19:30 da Kenneth kom hjem og opdaget at der manglet en kat, ringende han til mig, jeg kom hurtigt ud af døren og på jagt efter min lille dreng..
Vi kaldte og kaldte, men ingen kat kom, vi besluttede at sige til alle dem vi mødte at vi var på jagt efter en lille hvid kat med rød hale.. vi mødte en dame som var ude at gå med sin hund og vi fortalte hende som alle de andre vi havede mødt at Charlie var væk. hun gik hjem med sin hund for at begynde og spræde det at en lille hvid kan var væk og den tilhørte mig.. hun snakkede med sin nabo, som kiggede på hende og gav hende Charlie... hun kom løbede med Charlie i armene og gav ham til mig, og jeg begyndte at græde af glæde over at se min lille dreng igen...
Da jeg kom hjem med ham gik jeg ham grundig igemmen for skrammer og sådan, men der var ingen ting at finde udover at han var lidt våd i måsen.. Han var rigtig glad for at være hjemme igen..
Rachel var godt nok lidt sur på ham, men efter en time var hun go igen..
Hver gang man går nogen steder låser vi døren til stuen, så han ikke kan komme der ind når vi ikke er hjemme...
Så det var bare mit lille uheld som dog endte lykkeligt..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
02/10-07: Den dag Charlig løb væk
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside