{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt
  • #1   3. okt 2007 Som troldemor siger, så er vægt en svær størrelse..

Du skal ikke kigge så meget på tallene, men på din kat..

Hvordan ser hun ud oppe fra? Buler hun ud til siderne som en bold, så er hun nok for tyk, har hun en let bue ud ved maven og lidt ind igen inden hoftebenene, så er hun fin..

Hvordan ser hun ud fra siden? rører maven ved gulvet, så siger det nok sige selv smiley

Mærk på hende også..
    Kan du mærke hendes rygrad? Hvis du kan tælle knogler i rygraden, så er det ikke godt.. Det kan godt gå hvis man kan mærke den er der, uden den er markant.

Hvad med ribbenene? er de tydlige? De må godt kunne mærkes, men de skal ikke være synlige som sådan, og de må ikke være meget voldsomme..

Det samme med hoftebenene..

Og hvis man ikke kan mærke et eneste ben i kroppen på katten, så kan man begynde at overveje om den måske er på grænsen til at veje for meget..

Lad mig sige det sådan, man er ikke i tvivl når ens kat er for tynd.. Den bliver til skind og ben..

Hvis din kat skal tage på, så kan det være en god idé at give hende killingefoder, da det er fedende.. Det har i hvert fald hjulpet på de skeletter (overdrivelse vel at mærke) jeg har haft rendende her (og ja, det er selv om de er kastrater) .. smiley

• #2   3. okt 2007 jeg synes hun ser fin ud oppe fra, buler let ud og ind ved hofterne, man kan godt mærke rygraden, men ikke voldsomt.
    hun vejer 2200 gram. idag. og den 9/8 ved dyrelægen vejede hun 1450 gram.

• #3   3. okt 2007 synes godt jeg kan blive nervøs gor at mine katte ikke vejer nok, uden de bliver overvægtige,
    Jeg fodre dem med RC kitten, blandet med Skin & care, og sensible.

• #4   3. okt 2007 Du behøver ikke være så nervøs for det smiley Hvis du vejer hende ind i mellem, så kan du jo se om hun tager på, bliver hvor hun er, eller taber sig.. Hun skulle helst ikke tabe sig, og så længe hun er under et år, så skulle hun gerne tage på smiley

• #5   4. okt 2007 oki, det var dejligt at høre.
    Så kan jeg godt slappe af igen.

tusind tak for alle råd. det er rart at kunne spørge når man er i tvivl.

• #6   4. okt 2007 Var da så lidt smiley Og ja, det er rart at kunne spørge et sted smiley

Kommentér på:
Vægt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce