1.400 visninger
|
Oprettet:
Nogen der ved {{forumTopicSubject}}
Hvilke farver jeg kan regne med at få på mine 2 dejlige MCO?
Hun er Sort Tortie (vist nok. Min x har smidt stamtavlen væk.
Han er grå
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
samt tortie og sorte piger
Med grå, mener du så blå eller grå/sort stribet?
jun 2006
Og er Freja makrel tabby eller blotched tabby? Min skærm er lidt skod, så kan ikke se det.
Hvis Freja også bærer fortyndingsgenet (for Fenris har det i to udgaver nu han er blå) så kan du også få creme, blå og blåtortie..
Ang mønster kan de få det møsnter Freja nu har, og hvis hun bærer genet for ikke-mønster (hedder nonagouti) så kan du også få hel-farvede sorte, bkå og tortie.. /Røde kan genetisk være det, men man vil altås kunne se striber på dem :o)
jun 2006
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Emner: 65 Svar: 338
Blå smoke gruppe 7
Far er: Blå silver makrel tabby
Mor er: Blå smoke
Hva betyder det at katten har fortynning?
jun 2006
Fx en sort kat KAN enten bære fortyndingsgenet skjult eller slet ikke have det :o)
Og det at han er smoke gør forresten også at du kan få smoke (helfarvet) eller silver (tabby) killinger i alle farverne. Killingen skal bare have genet én gang for at give det videre :o)
Og din Fenris Kan måske have silvergenet homozygot, da begge forældre har det (han kan dog også kun have det én gang, ikke til at sige), hvis han har det bliver alle killingerne smoke eller silver.
Kan du ikke selv se hvad Freja er f.eks. mht mønster? :o) Er det smallere striber eller større mørke plamager-agtive områder?
jun 2006
Nogen der ved
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside