{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

bytte bytte købmand? hehe {{forumTopicSubject}}

Tænkte.. nu hvor Johanna igår søgte efter en bestemt dvd..

Hvorfor så ikke lige høre om vi her i gruppen, har baggrund for at starte en slags byttehandel?

Jeg har i hvert fald en del vhs'er, som jeg har i overskud, fordi jeg har købt dem på dvd..
Og ja det er ikke fedt at få vhs'er.. men tænkte, det kunne være skægt at bytte vhs'er, hvis nu nogen havde nogen man ikke havde set, og omvendt..
Det samme kunne jo så gælde for dvd'er, hvis man skulle have 2 af de samme eller ønsker at komme af med en..

Så hvad siger i folkens? Er det noget der kunne være interesse for?? :o)

Vil da gerne sætte det lidt i gang, hvis nogen synes det er en god ide.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bytte bytte købmand? hehe
  • #1   23. jun 2007 dvs. du er med på en bytter.. smiley Håber der er flere der melder sig.. så kan vi lave en tråd med lister over film, vi gerne vil af med.. og så kan vi jo snakke sammen.. :o)

• #2   23. jun 2007 Hvis VHS havde min interesse kunne jeg godt have været med på den, altså hvis jeg også havde VHS'er. smiley Men for at få VHS'en sendt ryger der en 30 kr, så kan man ligeså godt gå ned og se om man kan finde den et andet sted. Så Løvernes Konge på vhs fra ny til 10 kr for nyligt. Samt vi har en bogcentral i Horsens. smiley Efter min mening vil det ikke kunne svare sig. Jeg vil tværdig imod forsøge at sælge dem jeg har samlet, og se hvad der kunne komme ind, og derefter købe DVD'er for de penge der er kommet ud af det. smiley Selvom det nok betyder 30 VHS'er for 3 DVD'er. smiley

• #3   24. jun 2007 Jamen det behøver skam ikke at være vhs'er.. :o)

Der er jo også nogle der får købt 2 af de samme dvd'er.. hehe

Tror jeg laver en tråd, hvor vi kan skrive hvad vi har af vhs og dvd i overskud.. :o)

Så kan vi jo se om der kan byttes eller sælges lidt frem og tilbage.. smiley

• #4   27. jun 2007 Har ikke flere VHS'er, solgte dem for 2½ år siden, og begyndte at køre DVDer i stedet for. smiley Så jeg mangler kun 12 med nummer på. smiley

Kommentér på:
bytte bytte købmand? hehe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce