{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Træning til udstilling? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle jer gævede udstillere.. hihi

Jeg vil høre om i vil hjælpe mig.. Jeg har lige fået lille Bella Star hjem for en uge siden og hun er nu 14 uger gammel.

Så er det min plan at hun en dag skal udstilles..

Hvad gør i for at gøre killinger klar til at blive udstillet? Jeg mener bader i dem ofte (hvor ofte?, når det er en maine coon), så de vænner sig til det? Løfter i dem meget på den måde man skal? Og hvornår begynder i, sådan for alvor at træne i det?

Mere jeg ønsker ikke at hun bliver meget forskrækket over det, den dag den første udstilling kommer.. :o)

- Lena

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning til udstilling?
  • #1   4. jun 2007 Det med bad kan jeg desværre ikke hjælpe med...

men det er er da en god ide at vende hende til at blive holdt på den rigtig måde....

Jeg træner også med mine katte ved at stille dem på et bord og pille rode rage ved dem som en dommer måske ville kunne finde på.... og løfte dem op i lidt hal underlige stillinger..... og du kan evt lade "fremmede" gøre det ved hende....

Jeg øver også med mine så de ikke dør af stræk ved dyrlæge tjek.. kigge øre, kigge i munden og den slags..

Jeg ved ikke om du kan bruge dette... men håber du finder ud af det med din lille guldklump..

Naja

• #2   4. jun 2007 Hej Naja..

Jo selvfølgelig kan jeg bruge din råd.. Mange tak! Det vil jeg så begynde lidt med.. Men hvor tit gør du det? Eller hvor meget gjorde du ingen du startede med at udstille? :o)

Lena

• #3   4. jun 2007 Jamen jeg gør lidt hver dag.... men det er jo efter humør.. kan da også godt gå et par dage hvor jeg ikke for det gjodt... men prøver så vidt muligt at holde dem i stræk, løfte på dem, kigge øre eller pille rode rage på mærkelig måder lidt hver dag....

Hehe det står lidt rodet men jeg håber du forstår hvad jeg mener...

Naja

• #4   4. jun 2007 okay tak Naja.. :o) Det vil jeg forsøge at gøre..

Så håber jeg der er nogen der sige lidt med hensyn til bad og sådn? :o)

• #5   5. jun 2007 Hej sus

Mange tak.. Men hvor ofte bader du dem så i starten? Er det hver 2.måned eller oftere? Hun er jo ikke så gammel endnu.. :o)

Er der egentlig en bestemt måde man bør børste på til udstilling?
    Kan være jeg skal have fat i en der kan vise mig det, når det nærmer sig.. hihi

Kommentér på:
Træning til udstilling?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce