902 visninger
|
Oprettet:
Hjælp Søges ! Meget vigtigt ! {{forumTopicSubject}}
Hej..
min kat har li fået et kuld killinger.. de kun 1 dag gamle og moren vil ikke have dem.. Mig og min storesøster har besluttet vi vil opfrostre dem med hjælp fra de andre kattemødre.
Men vi kan ikke sætte dem sammen med de andre killinger fordi de er lidt over en uge ældre.
Hva gør vi ?
Hvor meget mad skal de have og hvor tit ?
Hvor tit skal de vaskes bag i ?
Og hva skal vi ellers gøre ?
Ps. Tak for dem som vil hjælpe
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 120
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 67
P.S tillykke med dem :o)
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 96
til misserne du skal nok vaske dem hver time.... men ring lige til dyrlægen
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 25
For nogle år siden blev min kat kørt ned få dage efter den havde fået killinger så jeg opostrede dem. De fik almindelig sødmælk blandet med vand og ikke modersmælk erstatning, selvom det nok er bedre. jeg stod op ca 2 gange i løbet af natten for at give dem mælk og ellers fik de det med et par timers mellemrum. Alle killinger blev utrolig glade for mennesker og kom af med dem alle, den sidste vi havde tilbage fik lov at komme ind og blev opdraget af vores exotic hankat, men alle killinger klarede sig godt og lever den dag i dag. Hvis det dog skulle ske i dag ville jeg nok tage til dyrelægen og få nogle råd til hvad jeg skulle gøre
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 51
Jeg har "Tvunget" Moren til at lade dem spise, men imorgen køber jeg noget mælkeerstatning for at være på den sikre side.
Hun er førstegangsmor og fik 6 små flotte og velskabte unger.
maj 2007
En af killingerne vil ikke spise. og Han er den mindste og tyndeste.. hva ska jeg gøre ? er bange for han ikke klare natten..
maj 2007
maj 2007
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 96
maj 2007
maj 2007
det mælkeerstatning står heller ikke på dansk, men har fundet ud af hva de skal have.
Hjælp Søges ! Meget vigtigt !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside