Disney

Disney

Medlemmer: 32
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvilke har i ikke set? Hvilke har i ikke set?

Der er faktisk en del jeg ikke har set..

De helt gamle, men også nogle nyere..
fantasia
saludos amigos
the tree caballeros
make mine music
melody time
the adventures of ichebod & mr. toad
tornerose
Taran og den magiske gryde
fantasia 2000
tarzan
atlantis
lille kylling

biler
monsters inc
en masse 2'er, men mest de helt nye..

Hvad med jer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke har i ikke set?
  • #1   1. maj 2007 der er desværre alt for mange jeg ikke har set og som jeg nok desværre aldrig kommer til at se

• #2   1. maj 2007 Jeg har 34 af dvderne nu (med guld numre), og mangler at se den ene af dem. smiley the tree caballeros. Men ellers mangler jeg kun fantasia, saludos amigos, make mine music, melody time, the adventures of ichebod & mr. toad. 2'erne mangler jeg vist nok kun, bjørnebrødre og bambi. smiley
    Jeg samler på klassikerne. og mangler kun 12 nu. smiley men holder mig nu i en lave prisende, har ikke givet mere end 130 kr. smiley

• #3   1. maj 2007 Hej Kristina

Samler også lidt selv.. Men har ikke så mange endnu.. i hvert fald ikke på dvd.. Har nogle på vhs jeg gerne vil have udskiftet til dvd.. :o)
    Men du må have fat i bjørnebrødre 2 den er god.. smiley Jeg mangler en del to'er men har også nogle.. har alle aladdin, løvernes konge, mulan, bjørne brødre.. hmm og sikkert lidt flere.. hihi

Men hvor har du fået dem så billigt? Går også selv efter tilbudene.. smiley helst til 50 kr stk, men 2 for 150 kr går også.. smiley

• #4   2. maj 2007 Lena - Mange har jeg fået i jule / fødselsdagsgave. Jeg holder meget øje i butikker, og nogen gange er jeg bare heldig. smiley den anden da fik jeg 3 for 300 kr. Men mange steder køre de ofte tilbudt på "tag 2 for en pris", og det kan være helt nede i 179 kr. Men jeg mangler så få nu, er det ikke er så nemt at få dem til at hænge sammen på den måde mere, som i starten. smiley Jeg mangler pt. Saludos Amigos, Make Mine Music, Melody Time,The Adventures of Ichebod & Mr. Toad, Peter Pan, og Helt Vildt. Og så mangler jeg Snehvide og de syv små dværge, Fantasia, 101 Dalmatiner, Jungebogen, Skønheden og Udyret, og Fantasia 2000. Men de sidste venter jeg med, til de udkommer igen, skal jo gerne have mit guldnummer på dem. smiley

VHS'erne havde jeg også først, jeg havde lige samlet mange ind, men så kom DVDerne og så kunne jeg se det var nu hvis der skulle være lidt penge i det så jeg kunne købe på DVD. smiley

• #5   7. maj 2007 Hmm, har lige et spørgsmål. Hvad de er her for nogle film:
    fantasia 2000
    fantasia
    saludos amigos
    the tree caballeros
    make mine music
    melody time
    the adventures of ichebod & mr. toad

Har aldrig hørt om nogle af dem, tror jeg hvertfald ikke. Og synes da selv snart jeg har set en hel del disney film.

Mvh. Ditte

• #6   7. maj 2007 Hej Ditte

Det er nogle af de allerførste disneyfilm.. Du kan prøve at søge på disney klassikere og se om du kan finde en oversigt over alle disneyfilmene.. De findes, man har bare aldrig hørt så meget om dem.. Men de er også fra 1950'erne.. :o)

• #7   7. maj 2007 Sådan en som Herbi, er da også gammel, hvertfald den første, hvorfor høre man så stadig om den i dag :s

• #8   7. maj 2007 Den der Fantasia, også de andre der, hvor kan man finde sådan nogle henne af den dag i dag, når de er så gamle?

• #9   26. maj 2007 Der er også en del jeg ikke har, nogen af de første. Men vi er dog så heldige at vi har Disney Channel - så nogen af filmene får jeg da set den vej...

Kommentér på:
Hvilke har i ikke set?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce