{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjove katte
  • #1   8. feb 2007 Hej Susan

Tak for invitationen smiley

Vores Golden Lips er mester, hun ligger på køkkenbordet og åbner skuffer, så hiver hun alt hva hun kan få fat i ud og ned på gulvet. Til stor glæde for resten af flokken.
    Judy

• #2   9. feb 2007 Min "lille" pige Bernadette Braktud Knirk hun kommer drønende hver gang at jeg gå i selvsvin og begynder at kalde Bernie på alle mulige og umulige måder og det er da bare hylende mosomt samt i dag hvor jeg skulle have plukke nogle hvide hår ud af damen hvilket hun hader af et godt hjerte da fandt jeg så pinceten frem og hun lå bare og kiggede for hvad var det nu som jeg havde fundet på for det var da mere end meget mystik så hun ud til at mene... Og samtidig så har hun en utrolig underlig "farmor" og det er en hund ved navn Kalvin (Jo det er en dreng) og han elsker hende bare over alt på jord og bliver også vasket af hende i tider og utider men især når hendes mor ikke gider at blive vasket af hende mere så jeg ved nu ikke om det er underligt men lidt skørt måske

• #3   18. feb 2007 Hej hej...
    Ja de skøre misser... Fnis.

Her hos os er det Buster der laver fis... smiley
    Han har fået en dille med vores glas. Går vi med et vandglas jagter han os rundt og miver og gør sig lækker. Stiller vi glasset fra os på bordet, forsøger han at drikke af det, med det resultat at det selvfølgelig vælter.... så vi må passe på med at stille ubevogtede glas fra os......Men sjovt ser det ud... især når han drikker af et kæmpekrus vi har... hele hans hoved kan være i det krus.. ( har lagt billede ind af det).........

• #4   1. mar 2007 Historien om vandglasset minder en smule om vores Charly. Hver gang vi tager os et glas mælk, kan vi være helt sikre på at der løber en mis lige bag ved os. Han kravler gerne op på skødet af os bare for at få en lille smagsprøve. Derudover er han også vild med kakao, sikkert også pga. mælken deri.
    Han bruger gerne sin pote, stikker den hurtigt ned i glasset og sidder så og slikker på poten. I ved jo hvor hurtige de er!

• #5   2. mar 2007 hejsa susan og alle i andre

tak for invitationen - det er da en ære *SS*

Holder øje med jer *SS*

God weekend til jer alle

• #6   23. apr 2007 Min ene kat, Amanda er så sær, at hun kun taler med mig.. Hvis min mand stikker hånden hen for, at kæle hende, når hun sidder hos mig, så går hun.. Hun nægter, at snakke med min mand, medmindre han er alene med hende.. Så kan hun til nød tale med ham, men er jeg hjemme, går hun sin vej hvis han prøver at nærme sig hende.. Hun er lidt skør.. Smil.. Hun er udelukkende min kat.. Jeg nuser hende konstant..

Kommentér på:
sjove katte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce