de skøre katte :0) {{forumTopicSubject}}
Ja nu kunne jeg ikke dy´mig at starte et emne op igen ..Maine Con er nu sjove og frække og ikke til at stå for. så kom med skøre indlæg til hvad de har lavet af sjove ting og "dumme" ideer .Jeg har en fra idag:0)
I min løbegård er der en fiskedam til stor fryd for kattene og ja der er fisk i guldfisk.
Amadeus, vores lille hanmis har nydt i disse dage at kunne løbe fra stuen og ud på isen i dammen og så glide rundt for at fange fiskene for det var sjovt at gå oven på dem:0) men ark i dag opdage han at naturen er lunefuld og varm ,så isen var smeltet :0)
da døren blev åbne løb han i fuld firspring ud og hoppede op i dammen og røg i ....der var nogle som havde fjernet isen ....op røg han ,driv våd som han var,,ind i varmen og op i min seng ,jeg har aldrig grint så meget og hvor kunne jeg godt havde brugt mit kamera der.Den arme lillemand blev trøstet og tørret og fik en godbid ,men dammen, ja ,den går han pænt udenom..
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
Bailey laver ikke så meget (endnu) af den slags ting.. Hun er god til at stå på bagben.. Ser noget så sjovt ud og hun kan holde den ret længe ad gangen.. thi.. Har nogle billeder i mit album, hvis i vil se.. Det med skæve glimt..
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
Amadeus er helt i top for lige nu render han og driller Evita ved at puffe til hende ..hun ligger og prøver på at sove hehe
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
Hvilket billede er det du mener? det med kun hendes øjne eller?
Har du set det sidste billede på side 4 i det album, jeg nævnte.. Sådn står hun tit, hvis hun lige ska se noget..
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 599
det eneste sjove jeg på det sidste har oplevet med Anella er at hun klaprer tænder når hun ser en fugl.. det lyder megasjovt
de skøre katte :0)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside