{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder ang killinger:0)
  • #1   29. jan 2007 Hej Charlotte smiley

Det svinger lidt hvornår jeg begynder, men begynder at tilbyde dem mellem 3-4 uger. De får babymad, blødt op i vand med ex torskerogn, hakket oksefars, kogt havregrød med ex tun eller sejfisk og lidt ymer..Det kommer jo helt anpå hvor meget mælk der er og hvor mange killinger, men ca deromkring begynder jeg

Knus Judy

• #2   29. jan 2007 Hejsa Judy.ok det vil jeg da prøve jeg plejer at bløde babymad op med vand og blande lidt modermælks erstatning i men det først kuld jeg havde gik de direkter fra modermælk til ren tørkost Babycat" uden problemer men de sidste kuld jeg havde var der problemer med at de ikke ville andet ,så jeg skulle stå og blande det på forskellinge måder for det lykkes. jeg står nemlig med et kuld nu på 6 som skal til at spise selv så det ville være skønt hvis man kunne finde en god løsning
    knus charlotte

• #3   29. jan 2007 Hejsa, her i huset går det ihvertefald godt med at spise, havde dog et kuld som kun ville have råt oksefars, smiler. Så det skal man nok ikke starte med, det skal være sån lidt, guf..Jeg bruger også babycat, her smider jeg så en dåse torskerogn i og vand ovenpå, så det rigtig smager smiley
    Knus

• #4   29. jan 2007 jep ja det er bare med at gå igang men det med torskerognen lyder godt det vil jeg da prøve på dette her kuld .for det er med at finde en løsning der er let så alle bliver tilfredes hihi og ikke for meget arbejde til mig :0)
    jeg står og skal havde et kuld til inden så længe ,og kender du det man vil jo helst bruge tiden på at nusse og lege med de små for der findes ikke noget bedre en når de begynder at opdage omverden de lever i

• #5   29. jan 2007 Helt enig, det er sååå skønt;)

Vi fik et kuld i fredags, hun var mega stor, smiler der kom en. Så en rigtig prop af en blå tortie pige 137,2g
    Der er masser af mælk, vægten idag siger 271g

• #6   29. jan 2007 271g allerede ( her mangler en smiley med STOR åben mund ) hold da helt op................

• #7   29. jan 2007 ja det var godt nok en dejlig stor pige hjertelig tillykke med dem , det kuld jeg har nu kan du/i forøverigt se under Faustino´s galleri jeg betræber mig på at opdater dem hver mandag så man kan følge deres udvirkling .jeg syntes det er så utroligt så stor forskel der kan være ang deres vægt . jeg havde en lille killing der kun vejer 65g så vi var spændt på om hun klarede den men det gjorde hun ved egen hjælp og nu er hun på samme størrelse som de andre men hun er også en lille kæmper for hun skupper de andre væk fra patten så hun kan komme til.

• #8   29. jan 2007 Der er nemlig meget forskel i vægten, Charlotte jeg har været inde at lure dine babyer, de er dejlige smiley

Hende proppen der ligger nu har jo også total fri mælkebar, hun ligner en ballon, smiler

• #9   29. jan 2007 åå hvor dejligt jeg syntes det er så skønt når mormis bare kan det der med masser af mælk og omsorg for sine killinger ...bare vendt judy hun bliver en smadder forkælet misling som bare laver en masse ballade hihi men hvor er det skønt .....vi snakkes ved jeg løber igen ..er bompet efter at havde været på udstilling som hjælper ved katteklubben hele weekendten i køge .I må hygge jer
    knus fra Fyn til alle

• #10   31. jan 2007 Den med kaffefløde hørte jeg om så sendt som i går men var lidt usikker på om det var godt for de små men jeg kan fortælle at lige nu spiser de 4 af dem tørkost blandet op med modermælk og de 2 andre spiser tørkosten uden noget i :0)

Kommentér på:
foder ang killinger:0)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce