Katte KUNST!

Katte KUNST!

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et af mine malerier :)
  • #1   8. jan 2013 Nøøøøøøj, hvor er det flot!!!!! Da jeg åbnede denne tråd gloede jeg bare og sagde 'WOW', hehehe. Rigtig flot arbejde.
    Ret fedt at du har kunnet få pelsen til at se så.... ja, pels-agtig ud! Og også et meget levende ansigt! Smukt, smukt.
    Er da helt misundelig. Al RESPEKT for dét. smiley

• #2   8. jan 2013 Er vild med katten! (men er ikke så vild med farverne omkring den - (smagssag)).

• katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #4   8. jan 2013 Tak i allesammen, Tinka (det er mit kælenavn også :)) farverne omkring i sikkert et smagssag, jeg har malet den her til et meget farverigt værelse hvor den passer fint men det er ikke alle mennesker der kan lide den der farver omkring smiley Hvis i har lyst til at se lidt mere af hvad jeg laver må i gerne kigge på mit profil jeg har lagt et album i med mine malerier smiley

• #5   8. jan 2013 Forresten velkommen til min navnesøster smiley (hehe, kan se du også signerer med "Tinka" på malerier).

Hold OP, hvor er det godt, det maleri af koen!

• katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

#6   8. jan 2013 Tak Tinka, jo alle mine venner og mine familie kæler mig Tinka smiley Glad du kan lide koen smiley

• katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

#8   13. jan 2013 Tak Charlotte K smiley

Kommentér på:
Et af mine malerier :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce