1.259 visninger
|
Oprettet:
Nu skal der gøres noget {{forumTopicSubject}}
Vores udekat er igen nu blevet overfaldet af en Vildkat/fremmede kat, den var blevet bidt 2 steder og det blødte stadig da den kom og skulle have mad sent aften. Den var total mudret og snasket ind, så jeg fjernede lige det værste, så nu slikker og plejer den resten selv. Jeg har endda prøvet at jage de åndsvage katte væk, men det hjælper ikke de kommer bare tilbage, næste gang tror jeg vores udekat dør i slagsmål, tror ikke den er så stærk igen. Hvad skal jeg gøre?
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
mar 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 8 Emner: 36 Svar: 77
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 47
Jeg har været ude for netop det samme med min kat Store Mis, det kan du læse på hans profil.
Jeg ringede til kommunen og de kom ud med en fælde og forklaret hvordan man gjorde og hvornår jeg kunne sætte den op og hvornår jeg skulle tage den ned. Da jeg fangede katten efter et par dage, kom de og hentede den et kvarter efter jeg havde ringet og kørte ud til en dyrlæge og fik den aflivet med det samme. Da Store Mis var rask igen, kom han ud igen og den dumme kat var der ikke mere så Store Mis livede helt op. Mange af de andre beboere var også glade for at den dumme vildkat ikke var der mere, for den var også efter deres katte.
Jeg vil gerne vide hvad der sker i den kedelige sag.
Knus Camilla
Nu skal der gøres noget