Min kat og dens killinger HJÆÆÆLP: ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg har et problem med min mor mis.
Hun fik killinger den 26 april. Hun har været en fantastisk mor overfor dem, nu ligger landet sådan at jeg er flyttet i en ny lejlighed. vi har beholdt 2 af killingerne og de 2 andre er flyttet til andre familier. Inden vi fik hende var hun ude kat hvilket hun stadig er.
Nu er det så blevet sådan at hun tæver killingerne, hvæser mm. Hun kommer ud når hun vil, dette er derfor ikke problemet. Men hun vil ikke ind mere, hun er kælen når man går over til hende. men det virker som om hun ikke vil bo her mere. ?
Hun ser lidt syg ud, hun har tabt sig i ansigtet, og virker ikke til at være en tilfreds og glad kat. Hun miaver og skriger når hun er inden for.
Som ejer ønsker jeg jo det bedste for min kat, jeg har prøvet mange ting, men intet lykkes, synes jeg.
Derfor håber jeg der er nogle dygtige katte ejere som har nogle ideer eller svar.
TAK på forhånd-..
Den fortvivlede "katte mor".
aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Altså jeg vil sige det sådan at jeg før har haft missemor og killinger, som derefter er blevet voksne. og dette har fungeret fremragende.
Den er ikke neutraliseret, da vi aldrig nåde det fordi hun bare ville ud. der var ikke rigtig noget andet der duede for hende.
Jeg vil sige det sådan, at hun nok ikke er syg, hun virker mere ulykkelig.
Og hun er ikke tilfreds det kan jeg tydeligt mærke.
Jeg ved det er naturligt at hun skyr killingerne nu da de er for store, men det er bare ikke som det plejer. ...
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
Men nu er der ingen problemer overhovedet.... han er flyttet ind igen og har intet imod dem længere... Men perioden på de 3-4mdr hvor han var gal, var næsten ikke til at bære... Vi prøvede også ALT for at få det til at fungerer... Han kan ganske enkelt ikke li' "mindre børn"
Men lidt sjovt så accepterer han de killinger som vi har i hjemmet nu... MEN det er så også kun fordi de har deres eget værelse "løbegård", så han kun behøver kontakt når han har lyst
Hos dig er det så lidt anderledes, da det er missemor selv der ikke gider killingerne... Men jeg tror det retter sig når de bliver ældre og ikke er SÅ irriterende mere Og så ville jeg helt klart få missemor til dyrlæge hvis hun har ændret adfærd og virker sløj... Det kan også være årsagen til at hun ikke har overskud til andre...
Håber det hele kommer til at gå for dig og dine misser....
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
Hun kan muligvis allerede være med killinger igen, og så er der ikke noget at sige til at hun er fustreret...
Så mit råd er helt klart få hende tilset af en dyrlæge og få hende neutraliseret så hurtigt som muligt... Også så hun ikke fremover får killinger, hvis hun nu finder på at "flytte"
Min kat og dens killinger HJÆÆÆLP: !