536 visninger
|
Oprettet:
Hvor vi glæder os ! {{forumTopicSubject}}
Ja, så har hele famillien været nede og se vores to nye misser.
Og hvor vi glæder os til og få disse to lækre små piger hjem om små 2 mdr nu.
(link fjernet)
(link fjernet)
Lige nu er de begge med killigere, og derfor lidt tynde. Men når de kommer hjem skulle de gerne være pæne igen, og aldrig mere killigere til dem.
Vi har fået to af de midste mc som de har, og den ene af dem er vist nok den midste mc i dk. Lidt sjovt.
Jeg og manden glæder os i hverfald til og få dem hjem, og når de er vant til og være her at de kan få lov til og komme helt ud.
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 15
Skriver intet om at de lukker ned, for det gør de ikke.
Mener at de sagde at den ene af dem er den mindste mco i dk, men det kan godt være jege tog fejl. Det kan godt være at det var de mindste de har vi får. Det er osse ligemeget. Om de er store eller små er ligemeget for os.
* Felis *
Killigerne er 8-10 uger gamle nu, mener jeg. Og nej vi får dem ikke før at killigerne er gamle nok til og undvære mormis. Og før vi får dem skal de sterliseret. Men det er helt efter bogen. At de er lidt tynde nu, vil jeg altså ikke mene er det store problem, når de har nogle killigere de skal give mad. Nogen taber sig ved at amme, det er det samme med mennesker, katte, hund og heste vil jeg da mene.
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 15
Hun er osse utrolig smuk, den anden er osse smuk, dog på sin helt egen måde. Men tiden går langsomt før de kommer hjem.
Hvor vi glæder os !