MIAV (dumme ejere) {{forumTopicSubject}}
Åh..hvor har jeg dog uintelligente mennesker...
de er virkelig ikke særlig kloge...
De sidder der i sofaen og snakker, ser tv eller med sidder med deres computer..og så tror de jeg en siameserblanding bare skal ligge og se godt ud..?
Glem det, jeg vil da være med i samtalen, alt drejer sig jo ikke om dem..Så jeg går bare rundt i stuen og blander mig i samtalen i ny og næ, og hører de ikke hvad jeg siger, så må jeg jo sætte mig lige foran dem og snakke højt, og blir de trætte at det til sidst, sir de jeg skal tie stille lidt...hvad regner de lige med?! Så snakker jeg da bare med munden lukket, for de skal da ik bestemme..!
Og tænk engang : de nusser mig aaaaalt for lidt, jeg blir hele tiden nødt til at snakke til dem og sige at de skal nusse mig, og stadig fatter de intet, så jeg sidder bare og nedstirrer mor..hun overgir sig altid hahaha og er hun lidt langsom i betrækket, så må jeg jo hoppe op og så blir jeg ved med at snakke og skubbe til hendes arm med hovedet indtil hun forstår hvad hun skal.. hun er sørme svær at træne nogle gange..
Især når hun sidder med com på skødet, der blir jeg nødt til at stå op lige foran skærmen og jeg flytter mig ikke..
Selv det at gå på toilet kan de ikke selv, jeg blir nødt til at gå med dem derud og snakke med dem imens de sidder der. Er de gået derud selv blir jeg nødt til enten at åbne døren eller ligge LIGE udenfor den, så de ikke er alene...man ved jo aldrig hvad de kan finde på derude...
Ude på altanen står der nogle meget skræmmende marsvin, og mor og far vil ikke ha mig derud..hun har prøvet med brætter for døren..men helt ærligt..mit slot er jo lige ved døren, så jeg hopper da bare derop og så over brædderne..jeg bestemmer selv hvor jeg vil ta sol... Så ændrede hun mening og hang et grimt tæppe op..come on?!
Og nu er det sat insektnet op i hele døren istedet... DUMME mennesker siger jeg bare.. jeg kan da se hvor revnen er så der smutter jeg bare igennen, eller jeg river det ene hjørne op nede i bunden og går ud der...og når jeg skal ind løber jeg alt hvad jeg kan ind i det for så gir det sig også og går op nede i bunden, hvis jeg ik lige kan ramme revnen der i midten..
gad vide hvad de finder på næste gang, for derud skal jeg nok komme...
SUK bare lige lidt miav fra Nyx nattens gudinde her..
Er der andre 4benede lækre missere som mig med uintelligente mennesker der ikke kan klare sig selv?????
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 213
Og og de skal ikke tro de kan lave mad uden mig hængene på nakken, og min trælse lillesøster!!! Derfor mener mine dumme mennesker åbentbart de skal klippe mine negle!
Og kan ikke forstå de ikke roser mig når jeg slæber regnorme med ind i huset!! Mennesker!!! ;o) ;o)
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
Jeg hedder Sylvester og er en blandingskat og jeg kender ALT til uintelligente mennesker
Jeg har en menneske mor som er så dum så jeg er nødt til at følge hende ind og vække hendes menneskedatter hver morgen, det skal jo gøres rigtigt (forstår virkelig ikke at det kan være så svært at finde ud af)
Jeg må heldigvis gå ud som jeg vil, men jeg har da efterhånden fået oplært mit menneske til at forstå at det er en nødvendighed at jeg skal ind af fordøren for at komme ud af havedøren, det duer ikke bare at gå udenom huset!
Hun har efterhånden også forstået at hvis køleskabet bliver åbnet så skal jeg have ost, sommetider må jeg minde hende lidt om det på den hårde måde, men et par kløer i låret plejer at virke.. det er jo ikke fordi jeg vil skade hende men nogle ting er altså vigtige
Så fat håb kære Nyx, du er ikke alene
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Min moar har vist ENDELIG fattet at jeg IKKE vil ha vådfoder...manner hun har disket op med mange forskellige slags, men tror hun har droppet det nu!
Stef: Ja det vand der, det er altså vildt underligt, når de står under det så må de altså klare sig selv!
Irene: det var da en god idé det med at bruge kløerne...hmmm jeg sidder altid pænt foran køleskabet, når det blir åbnet, men det falder aldrig noget lækkert ned til mig...
Susan: Ej helt ærligt, har de ingen respekt for din skønhedssøvn?????? Det er altså pænt vigtigt at sove 1 time..eller 2....måske 3.... der omkring..!
jun 2010
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Jeg hedder Sunshine og mine mennesker er altså heller ikke så kvikke.
Jeg er nødttil ALTID at gå med dem, når de går i bad og på toilettet.
Jeg er også altid nødttil at snakke lidt, når jeg kommer ind i stuen fra et andet lokale, bare for at fortælle dem, jeg kommer for at snakke med dem, men sørme og de ikke bare siger heej, og bliver siddende på deres bagdele..
Hver aften har jeg fået trænet min mor til at sætte sig på stuegulvet og lege med mig, så ligger hun et tæppe ud, hvor vi kan ligge og lege. Men når jeg så ikke vil lege mere og hellere vil nusses lidt, så bliver jeg kun nusset lidt., også tager hun tæppet, og rejser sig op
Også er jeg også ALTID nødttil at stille mig i vindueskarmen på kontoret, når de går ud af døren, bare for at holde øje med hvor de går hen.
Også må jeg ikke engang komme med ud i haven, når de er derude, så lukker de mig ind i soveværelset, lukker døren og så kan jeg bare stå der og kigge på, men de er uden for! ØV
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Jeg hedder Mille, og jeg er en diva, hvis mennesker heller ikke er for kloge.
Jeg elsker at snakke, og jeg fortæller dem tit at jeg altså sagtens kan leve af godbidder og lækkerier fremfor tørkost. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor de betaler penge for tørkost. Tænk hvor mange godbidder de kunne købe istedet? Jeg synes selv jeg slank, i følge vægten vejer jeg 8kg, men jeg synes selv jeg er let og elegant på mine små fine poter. Min mor synes tilgengæld at jeg nogle gange kan være lidt for tung i numsen, hun har det med at brokke sig hvis jeg gerne vil i vindueskarmen og jeg så træder hende i hovedet for at komme derop. Hun kunne jo også bare flytte sig, og lade være med at sove når jeg er mest aktiv.
Jeg er yderst hjælpsom hvis noget ryger bag sofaen eller under sofaen, så stikker jeg poten ned og samler det op som nu måtte være faldet ned - og hvis jeg er heldig må jeg lege med det jeg finder.
Jeg er også trofast som jer andre katte, så jeg holder også øje med både mor og far. Dog følger jeg kun mor på toilettet! Og hvis hun skal sove til middagslur så følger jeg altid med, og jeg står ikke op før hun gør.
Alt i alt synes jeg selv jeg er et pragt eksemplar på hvad en kat bør indeholde.
Og deres nus og kæl er ikke nok, næh nej, de burde altså se og få skiftet tørkosten ud med godbidder!
jun 2010
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg hedder Elvis og har i 3 år forgæves forsøgt at banke lidt fornuft ind i hovedet på Moar.
Her i huset står man op når solen står op og jeg fatter simpelthen ikke hvordan hun kan ligge der og "stinke" til klokken er 7-8 stykker, Nå, men skulle hun stå op i utide, så har hun bare at aflevere en pind, for ellers løber jeg med 120 km. i timen ind under hendes seng.
Nå! Hvis hun - det dovendyr - ikke lige magter at flyve ud af sengen for at SE mig, så bider jeg da bare i ledninger! Det er effektivt siger jeg dig! Hun farer ud af sengen så hun er ved at falde over sine egne ben - fair nok, såer der morgenmad:)
Jeg SKAL altså ud at gå! Kan du fortælle mig hvad problemet er i at et regner en smule? Altså pelsen tørrer da igen og gulvet kan da vaskes! Når hun så tager selen frem og tiden ikke lige passer mig, så piler jeg bare ind under sofaen:) Når det passer mig. så er det altså bare om at få det seletøj på, og hun er altså lidt langsom.
Så Nyx, du står ikke alene med dine problemer og jeg skulle hilse at sige fra Freddie at kravet om 20 timers søvn burde skrives ind i katteloven:)
jun 2010
Jeg kan fornemme at menneskerne generelt bare er sløve i betrækket...utroligt at de kalder sig selv for en intelligent race!
MIAV (dumme ejere)