FORFÆRDELIGT!!! Katte Epilepsi {{forumTopicSubject}}
Hej alle!!
Min kat Luna lider af epilepsi og fik igår et rigtig grimt anfald og siden igår nat har jeg været bekymret konstant og ikke kunne sove! Selvom hun er på medicin og det er 1 år siden hun sidst fik et.
Er jeg stadig i chok, for sad bare der og snakkede roligt til hende imens kramperne var voldsomme, fråden kom rundt om munden, urinen blev smurt over hele gulvet, sad jeg bare der og ønskede sådan at hjælpe hende..
Dyrlægen sagde til mig at der godt kunne komme anfald, selvom hun er på medicin, og som skrevet er der 1 år siden sidst.
Men kan bare ikke få hendes ansigt ud af hovedet.
Nogen der har katte med epilepsi og evt. har det på samme måde, som jeg?
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg har kun set det på mennesker, men det er bestemt heller ikke rart
Jeg lider selv af Epilepsi, og min medicin virker heldigvis godt, så jeg har ikke haft anfald siden det blev opdaget i 05
God bedring med den lille Du skal ikke være nervøs for, at det kommer igen lidt her og nu, det er jo trodsalt et år siden hun havde et sidst.
Har du lagt mærke til, hvad der sker i omgivelserne, når hun får dem?
Med mennesker er der jo en del forskellige ting, der kan fremkalde et anfald - mangel på søvn - blinkende lys - stress osv. osv.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Men jeg har nu ikke haft siden 05, så tror ikke jeg får flere. Får 1500mg. dagligt, så skulle være dækket ind.
dec 2008
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 44
Dyrlægen sagde at når det er 1 år siden sidste anfald og hun reagerede så godt på sin medicin, som hun gjorde siden der var så længe imellem anfaldende.
Han sagde at selvom hun får medicin kan hun få de anfald - men igen 1 år imellem.
Men det gjorde bare så ondt indeni at se hende sådan.
Har været væk fra hende i 2 dage pga. noget flytning og har nærmest skrevet til min mor 2-3 gange for at høre hvordan hun havde det, for er konstant bekymret, selvom lægen har sagt sådan noget.
Men jeg elsker jo bare min lille kat.
FORFÆRDELIGT!!! Katte Epilepsi