{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Emilie B
Emilie B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min kat vil ikke accepere killingen {{forumTopicSubject}}

Hej alle, vi har to katte hjemme en han og en hun og de er bagge omkring 6 år gamle og her for nylig fik vi en lille ny på kun 12 måneder, vores hun har meget svært ved at acceptere den nye killing såå er der mon nogen der ved hvor lang tid der går før hun kan tage den lille nye kat ind i familien??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat vil ikke accepere killingen
  • #2   14. aug 2012 Hmm hvis der ikke flyver med hårtotter og blod, så er der håb forude. At den gamle i mindste accepterer den nye.

• #3   14. aug 2012 Bare tag det roligt, det kommer men det kan godt tage lidt tid.

Fik selv en forladt/hjemløs 10 ugers killing for en måned siden og først nu vil de gamle katte så småt ved at acceptere hende, har 2 på 6 år i dag og en på 3 år samt den lille ny

• #5   14. aug 2012 Er alle dine kattE neutraliseret?? Dette ville være en god start hvis ikke smiley

• #6   16. aug 2012 har selv lige i mandags fået en lille ny killing ind i familien på 12 uger.
    Har selv 2 voksne katte. Rosa på 3 og Simba på 4.
    Ved ikke om det er generelt for hunkatte at tage længere tid om at acceptere en ny i flokken eller om det bare er mig... Har nemlig oplevet det før med andre katte som jeg har haft i gennem tiden som også har været hun katte.
    Min han kat er ved at acceptere Figaro nu. De kan snuse til hinanden uden lyd såsom hvæsen osv.
    Igår faldt Fifaro fra sofaen ned i hovendet på Simba som lå foran sofaen. Skete der intet ved heller.... og for mindre end en time siden legede Figaro med hans hale uden der var noget der.
    Men ser min hunkat Figaro,hvæser eller knurrer hun med det samme,men ikke hugget ud efter ham endnu,så regner da med de er håb. End til videre stikker hun bare af hvis hun ser den.

Men har ladet mig fortælle at det kan tage fra 3 dage til 3 uger....

Kommentér på:
Min kat vil ikke accepere killingen

Annonce