Kat med på besøg. {{forumTopicSubject}}
Jeg boede i den første tid, jeg havde Lui (min kat), hjemme. Nu er jeg flyttet i hus med min kæreste, og Lui har vænnet sig til at være her. Når jeg er hjemme på besøg, tager jeg ham med i hans transportkasse, så han ikke skal være alene hjemme en hel eller halv dag. Han genkender stadig omgivelserne hjemme hos mine forældre og han er også udekat der, når han er med.
Synes I, at det er synd for en kat, at den er med på besøg hos folk vs. den er alene hjemme en hel dag. Kan den blive stresset af, at være med på besøg, når den kender/har kendt stedet? Han virker tilfreds når han er med, og han elsker at komme "hjem" og slås lidt med mine forældres hund. Jeg vil bare ikke stresse ham eller gøre ham forvirret omkring hvor han hører til.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Dog nok mest når det er over 24 timer vi er væk hjemmefra.
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 31
Med hensyn til transport sover han altid i hans transportkasse. Jeg har sørget for, at have ham så meget med ud og køre, så han kunne blive tryg ved det. De første 5-10 min. miaver han og vil ud, men tror det er fordi kassen ikke er så spændende som resten af bilen.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Det har han heldigvis holdt fast i og går gladeligt ind i tasken selv, lægger sig og kigger ud og misser med øjnene når man kigger til ham.
Der kender jeg min egen kat godt nok til at han rent faktisk nyder det og ikke bare accepterer det (for så kommer bade-ansigtet nemlig frem )
Kat med på besøg.