{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Nanna V
Nanna V
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kejsersnit {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min kat fik foretaget et kejsersnit søndag eftermiddag, og er idag begyndt at hæve lidt op og væske lidt, så jeg vil høre herinde om der er andre der har nogle erfaringer med forløbet efter kejsersnit hos katte. Hun har det fint, hendes temperatur ligger på en 38 stykker, spiser fint og det hele.
Jeg synes det er forvirrende med hvad jeg skal rense det med. Der er for og imod for brintoverilte, kamille the osv i diverse google søgninger jeg har siddet og søgt.

Så hvad skal jeg vælge og gøre? smiley

Hun er ikke blevet syet med sting, men syet indvendigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kejsersnit
  • Nanna V
    Nanna V Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   9. aug 2012 Okay, tusind tak. Jeg håber også det snart holder op. Læste om en kat der havde et operations ar og det begyndte at blive betændt og sidst gik byld i den..puhhaaa så bliver helt nervøs :-((( Dyrlægen sagde dog også at det var normalt at det ville hæve og evt. begynde at væske lidt smiley
    Jeg vil bare meget gerne forebygge en betændelse i god tid og hjælpe helingsprocessen godt på vej ved at kunne rense det lidt smiley Sørger for hun ikke slikker for meget i det, men jeg kan jo ikke overvåge hende hele døgnet ;-)))

• #2   9. aug 2012 Du skal rense med klorhexidin - ENDELIG ikke brintoverilte eller kamillethe.

• #3   9. aug 2012 Nanna, din kat har sandsynligvis en allergisk reaktion på den tråd, der er brugt ved syningen. Det ses af og til på 3-4.dagen efter operationen.
    Bed din dyrlæge om noget kløe/smertestillende, det hjælper meget hurtigt.

Kommentér på:
Kejsersnit

Annonce