{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

udekat, hvad gør i? {{forumTopicSubject}}

hej jeg er lige flyttet med min familie og vores 4dejlige katte. Cesar den største af dem alle, synes vi var forlænge om at sætte deres voliere op så han begyndte at lave alverdens ballade, og til sidst en morgen fik jeg nok, jeg gav mig og åbnede døren for ham, mens tårene strømmede ned af kinderne på mig! Var sikker på jeg aldrig ville se ham igen:o(....men det gjorde jeg heldigvis;o)! han er startet med at undersøge haven og gøre den til hans, og som ugerne er gået er hans territorium blevet størrer, og bare rolig han er neutraliseret;o). Jeg priser mig lykkelig for at have lært ham at komme når jeg kalder, men her kommer så mit spørgsmål. Hvorlænge lader i jeres rende ude? Cesar vil ud hele tiden kommer nærmest kun hjem for at spise og blive nusset helt vildt i 10min så vil han helst ud igen. Jeg ved jo godt at katte jager ved solopgang og nedgang, og de fleste dage kalder jeg ham først ind kl0.30, og han er sjældent vild med det, vil helst blive ude, skal jeg lade ham?
og hvad gør i om vinteren? har de så mere lyst til at være inde i varmen eller er det det samme?? Cesar er halvt bengal og halvt huskat, så hans pels er ik overvældende tyk, kan han holde varme? ja jeg er ret pylret med mine katte hihihi
mine 3andre katte er inde og volierekatte så vil ikke sætte kattelem i døren til ham, men jeg vil gerne ha en god rutine med ham så han er glad, håber nogen vil hjælpe lidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udekat, hvad gør i?
  • #2   8. aug 2012 Mine kommer ud når de vil, men når mørket falder på kalder jeg dem alle sammen ind... Nogen gange kan der godt gå 1 time før de alle er inde, men somregl er alle katte inde om natten her... smiley

• #3   8. aug 2012 Med Tarzan er det meget forskelligt, nogle dage er han ude fra morgen til aften, andre gange er han inde hele dagen, og kommer ud tidlig aften, og kommer hjem nogle timer efter.
    Jeg ønsker mig en chiplem, så ikke jeg skal gå og vente på, at han vil ind.
    Han er heller ikke vild med, at komme ud når det regner, så vil han hellere være inde smiley

• #4   9. aug 2012 Alaska er i perioder meget inde, og i andre meget ude..

Jeg fortrækker faktisk, at han er ude om natten, frem for om dagen, hvor chancen for at blive påkørt, ell. andet er større...

Når vejret er dårligt er Alaska indenfor, han skulle nødig blive våd.. hihi
    Om vinteren er han faktisk også meget inde, meeen får stadig en dejlig vamset vinterpels smiley

Så bare rolig, din kat skal nok få vinterpelsen smiley

• #5   9. aug 2012 hej igen og tak for jeres svar. jeg kan så fortælle at Cesar tog sagen i egen pote igår aftes, og tog selv haspen af vinduet lukkede op og gik, og lukkede en af de andre med ud!!!! jeg opdagede det heldigvis hurtigt så lille my blev hurtig fanget ind igen, men Cesar blev ude i nat, og jeg fandt ham sovende ude i mit skur<3. jeg tror bare han skal ha lov at komme ud når han vil, så han ikke laver flere ulykker den bandit.
    det med en chiplem, ved jeg ikke rigtig, det ville jo indebærer at han skulle ha et halsbånd på, hvilket han absolut HADER, og jeg er heller ik vild med det han kan jo hænge fast i noget. desuden er jeg bange for at når lemmen så åbner sig at der så lige smutter en kat eller to mere ud......?
    men vil da sætte en lækker lun kasse med et varmt tæppe til Cesar i skuret, og en skål med mad, så må jeg jo lærer at give lidt slip med tiden, suk. han er kun lige fyldt et år og han var den første jeg fik hjem, så han er jo noget særligt på sin egen måde, ligesom de andre er på deres. men på den anden siden er han en super jager og ekspert i at klatre i træer, plus han vejer 7kg, han er jo ik en killing længere.

• #8   9. aug 2012 Vi har altid et vindue et bryggerset åbent (vi bor i at alm 1 plan hus) og ellers kradser han på havedøren hvis han vil ind til os i stuen smiley Han render aldrig længere væk en haven (tænk hvis han kom for langt væk fra sin madskål.. Puha nej da smiley )

• #9   9. aug 2012 Håber det er okay, at jeg spørger i dit emne TS.
    Kan man sætte en lem i en glasdør?
    Det er næsten sådan en jeg har, dog kun med 2 glas i.

Hvad med denne, er det også chip, eller skal de have halsbånd på der?
    (link fjernet)

Derudover, synes jeg Tarzans chip sidder halvt på siden af halsen, kan lemmen så læse den?

• #11   9. aug 2012 Okay, så må jeg lede videre smiley Vi havde en hos min mor, som var magnetisk, og kattene havde halsbånd på, det gik vi hurtig fra igen, da vi fandt ud af, at det ikke var så god en ide smiley (der var ingen katte der hang fast, eller kom tilskade).

Kommentér på:
udekat, hvad gør i?

Annonce