Dyrlægehuset i Kolding {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Jeg vil høre om nogen her kender til Dyrlægehuset i Kolding. Jeg har brugt det ved min første kat, og skal nu derop igen med min nye killing så hun kan sundhedsundersøges og, når hun bliver gammel nok, steriliseret.
Jeg nævnte dette til min chef idag og hun blev helt hvid i hovdet og sagde at dem skulle jeg holde mig fra. Der har åbenbart været en dyrlæge som har fejl opereret dyr og haft en nogle der døde under deres opsyn. Er der nogen der kender noget til dette, og ved om den dyrlæge stadig er der?
Er chorkeret over at høre det og overvejer nu at finde ny dyrlæge. Men synes bare det er et dejligt sted som giver sig tid til en.
Så kom gerne med input, da jeg er lidt i vildrede.
- Lærke
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Men jeg har en del solgte killinger der kommer i konsultationen hos dem, og alle er super tilfredse. Margaretha Bech, som er en af ejerene af klinikken idag, er en af de bedste dyrlæger jeg har haft - og det var hun endda ny uddannet dyrlæge dengang tilbage i 90'erne og frem til 2003 brugte jeg hende.
ALLE dyrlæger kan lave fejl, også selv Dronningens dyrlæge - så det skal ikke holde dig fra at bruge dem. Og ja en fejloperation eller løgn om et sted skal der virkelig mange positive ord til at opveje....så lad dig ikke skræmme af det
Hilsen Heidi og Con Meobanden .... fra Kolding
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 24
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 37 Svar: 141
Dyrlægehuset i Kolding