1.260 visninger
|
Oprettet:
hvad sker der :( {{forumTopicSubject}}
den 8. juli holdte vi barnedåb for min søn. og den dag begyndte min ene kat og skide i sengen. troede først det var i protest fordi der var mange mennesker og sådan. men han har gjort det et par gange nu og har lige pisset i sengen nu her !!
hvad kan man lige gøre ? han er 5 år og kastereret.
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Jeg ville nok tage en snak med dyrlægen!
okt 2007
okt 2007
Bare på det år vi har boet i den nye lejlighed har vi haft besøg af en hund adskillige gange, passede sågar hunden i 1½ uge her i ferien, vi har fået ny sofa, nyt computerbord, ny kommode, kattebakker er blevet flyttet rundt i flere omgange, for at finde den mest optimale plads...
Og de tager det bare i stiv pote og undersøger det nye med oprejst hale...
Dog var de ikke så begejstrede for hunden
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 273
han har aldrig været sådan og tænker hvis det er fordi vi har fået barn, så burde han jo være startet på det da han blev født for 4,5 mdr siden??
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 17
Han VED at han ikke må lave andre steder end i kattebakken - og måske udenfor - så måske er det en af hans nye måder hvorpå han er sikker på at få jeres fulde opmærksomhed.
Men igen - som du også skriver, så burde det være startet for 4 en halv måned siden.
Jeg er en rimelig ny katteejer, så blot en lille tanke men det kunne jo være!
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 169
Hvis katte ikke kan blive jaloux, hvordan kan det så være, at hvis jeg snakker eller nusser med Baby, eller giver en en god bid, vil Basil slet ikke finde sig i det? Jeg har aldrig gjort forskel på dem, men når Baby får opmærksomhed, begynder Basil enten at te sig, eller møver sig ind og lægger sig oven på eller foran hende, og stopper ikke med at gøre sig til før han får opmærksomhed?
Han mangler absolut ikke opmærksomhed, og får ikke mere eller mindre, men alligevel kan han ikke holde det ud? Er det fordi han ser hans position som truet? Fordi det virker ikke sådan!!
Carina C:
Vi havde samme problem ..
Døren blev lukket ind til soveværelset i noget tid, så de ikke kom derind på noget tidspunkt, og så stoppede det - Også selvom døren blev åbnet. Et forsøg værd måske?
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 169
Hva så hvis det er blandet? For Baby gider jo ikke altid nusse, så Basil er altid først til nus, put, børstning, og alt der har med menneske kontakt at gøre - Så kommer Baby lidt senere når hun mener der er ro nok på og ingen opdager hende (;
Til gengæld er det en heeeel anden historie når det kommer til mad. Der er Baby først, uden diskussion, og det respektere Basil også . Mht ligge steder ligger de bare ovenpå hinanden ..
Kan det godt lade sig gøre at det sådan er blandet?
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Svar: 16
hvad sker der :(