{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.776 visninger | Oprettet:

Stadig tyk efter fødsel. {{forumTopicSubject}}

Hej. Min kat fik i forgårs 3 dejlige killinger. 1 af dem er desværre gået bort da moren ikke kunne få den ud hurtigt nok.

Men mit problem eller snare spørgsmål er: Hvornår aftager størrelsen på mor missen? Hun er stadig rundt og når man mærker er det som om der stadig er et eller andet derinde.

Hun har det godt nok, ligger bare og giver killingerne mad og sover døgnet rundt sammen med dem i sin fødekasse.

Nogen der ved hvornår størrelsen aftager?

Mvh. Emma smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig tyk efter fødsel.
  • #1   2. aug 2012 Efter et par dage skulle hun meget gerne blive tynd!
    Er du tvivl om der er flere killinger derinde, så få dyrlægen til at undersøge hende!!

• #2   2. aug 2012 Det er ret normalt, at en hunkat er en del hævet et par dage efter fødsel, så hvis hun ikke har meget udflåd, spiser og drikker normalt og har mælk nok, ville jeg tage det roligt.

PS: Har du talt moderkagerne?

• Tenna H
    Tenna H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   20. jun 2013 Vores hunkat har født fire søde killinger for 5 uger siden en af killinger var dog desvære død en de andre har det godt, men missemor har fået lille rund mave igen som om at hun er gravid igen kan det passe

• #5   21. jun 2013 Ja, det kan desværre sagtens passe, hvis hun har været i nærheden af en hankat, og hun ikke har været på p-piller smiley

• Tenna H
    Tenna H Tilmeldt:
    jun 2013

#6   21. jun 2013 Vi bor på landet så der er mange han katte omkring hende og de bor ude men bliver fodret og kælet med hele tiden

• #7   21. jun 2013 Ja så kan hun uden besvær få flere kuld i træk, men det vil slide hende op, så jeg vil som altid foreslå, at i får neutraliseret jeres katte, det giver et længere og bedre liv for dem og i undgår killinger, dem er der så mange af i denne tid smiley

• #8   21. jun 2013 En kat kan teoretisk blive drægtig ugen efter, at den har født, men det slider på mormis, og det ender med hendes død. Hvad med at få mormis steriliseret og fjernet killingerne i maven med det samme?

• Tenna H
    Tenna H Tilmeldt:
    jun 2013

#9   24. jun 2013 Jeg tror alligevel ikke at hun er gravid hun har bare taget en del på her på det sidste

Kommentér på:
Stadig tyk efter fødsel.

Annonce