{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Marianne H
Marianne H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Urenlig kat... ØV {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..

For 1½ uge siden fik jeg en kat smiley Silke er en hittekat, der blev fundet efter at have været lukket inde i et skur 14 dage. Hun var tynd, og havde slidt sine klør ned for at komme ud til de killinger hun lige havde født. Killingerne var væk desværre.

Nå.. Men hun flyttede jo så ind til mig. Bruger egentlig kattebakken fint bortset fra når jeg skal sove.

Jeg vil riiigtig gerne dele seng med Silke, men når jeg sover og hun ikke får opmærksomhed, så tisser hun. Enten i tøj, der ligger på gulvet eller i dynen i sengen. En enkelt nat sov jeg på sofaen, der hoppede hun simpelthen op og tissede på den dyne jeg lå med smiley Enkelte gange har hun også pøllet i dynen.

Jeg har prøvet at lukke hende ude af soveværelset, men så står hun jo og kalder hjerteskærende. Plus det ikke hjælper på nattesøvnen.

Lige nu er hun i løbetid. Og det tror jeg ikke hjælper på det.

Jeg har bestilt Feliway, katteurt og gå-væk-kat som skulle komme her en af dagene. Plus jeg vil have hende steriliseret. Evt. p-piller til hun har taget mere på. Hun er stadig en smule mager. En af dagene får jeg en kattebakke mere.

Den kattebakke hun har nu bliver tømt for klumper hver dag.

Men har i andre gode forslag? Jeg vil så nødigt af med hende, da hun slet ikke fortjener at blive sendt rundt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlig kat... ØV
  • #1   1. aug 2012 Hmm jeg tror jeg ville snakke med dyrlægen om ikke hun kunne blive steriliseret snarrest, for der er vidst nogle katte der kan blive urenlige under løbetid, eller dyrlægen har måske et forslag til hvorfor, for det er da et træls problem.
    Jeg har desværre ik rigtig noget andet råd, det lyder lidt stress realateret..

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    jul 2012

#2   1. aug 2012 Jeg tænker også at det er stress.. derfor har jeg bestilt Feliway.. Så håber jeg det kan tage lidt af det..

Det er da også stressende for hende at komme et nyt sted og komme i løbetid..

Har kontaktet et par dyrlæger på mail så venter en tilbagemelding fra dem smiley

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    jul 2012

#3   1. aug 2012 Problemet er jo også at hun gør det når jeg sover. Så jeg kan ikke rigtig fange hende i det..

• #4   1. aug 2012 Kan fortælle at en hunkat sagtens kan blive urenlig når de er i løb... Min datters kat nåede at komme i løb inden den blev neutraliseret, KUN fordi hun troede at det var en hankat, som naturligvis også skulle neutraliseres, bare på et senere tidspunkt.. Men hun tissede op at alt, møbler vægge osv. næsten som når hankatten strinter... Og det havde hun aldrig gjort før, og har heller ikke gjort det efter... Hun blev neutraliseret lige da hendes løb sluttede...

• #6   2. aug 2012 Vi havde det samme problem med vore hunkat da den kom i løbetid. Den blev neutraliseret og så holdt det op. Du kan eventuelt også snakke med dyrlægen om zylkene til din lille kat, det gør den mindre stresset og lidt mere rolig, det kunne måske være en god ide når man tænker på hvad den har været udsat for.

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    jul 2012

#7   2. aug 2012 Jeg håber også det "bare" er en kombi af løbetid og stress..

Kommentér på:
Urenlig kat... ØV

Annonce