Urenlig kat... ØV {{forumTopicSubject}}
Hej Alle..
For 1½ uge siden fik jeg en kat Silke er en hittekat, der blev fundet efter at have været lukket inde i et skur 14 dage. Hun var tynd, og havde slidt sine klør ned for at komme ud til de killinger hun lige havde født. Killingerne var væk desværre.
Nå.. Men hun flyttede jo så ind til mig. Bruger egentlig kattebakken fint bortset fra når jeg skal sove.
Jeg vil riiigtig gerne dele seng med Silke, men når jeg sover og hun ikke får opmærksomhed, så tisser hun. Enten i tøj, der ligger på gulvet eller i dynen i sengen. En enkelt nat sov jeg på sofaen, der hoppede hun simpelthen op og tissede på den dyne jeg lå med Enkelte gange har hun også pøllet i dynen.
Jeg har prøvet at lukke hende ude af soveværelset, men så står hun jo og kalder hjerteskærende. Plus det ikke hjælper på nattesøvnen.
Lige nu er hun i løbetid. Og det tror jeg ikke hjælper på det.
Jeg har bestilt Feliway, katteurt og gå-væk-kat som skulle komme her en af dagene. Plus jeg vil have hende steriliseret. Evt. p-piller til hun har taget mere på. Hun er stadig en smule mager. En af dagene får jeg en kattebakke mere.
Den kattebakke hun har nu bliver tømt for klumper hver dag.
Men har i andre gode forslag? Jeg vil så nødigt af med hende, da hun slet ikke fortjener at blive sendt rundt.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg har desværre ik rigtig noget andet råd, det lyder lidt stress realateret..
jul 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
Det er da også stressende for hende at komme et nyt sted og komme i løbetid..
Har kontaktet et par dyrlæger på mail så venter en tilbagemelding fra dem
jul 2012
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
jul 2012
Urenlig kat... ØV