{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Blødning efter fødslen {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige høre om i ved om hunkatten kan småbløde efter hun har født. ?

Hun fødte jo i fredags og i formiddags opdagede jeg en blodplet der hvor hun havde siddet... Og nu her så jeg en tør plet inden på gulvet foran fødekassen.. Det er ikke så meget, men vil ad lige sikre mig at det er naturligt..

Ved jo ikke om de har det på samme måde som mennesker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blødning efter fødslen
  • #1   30. jul 2012 En hunkat kan godt bløde og have andet udflåd i et par dage efter fødslen, det man skal være opmærksom på er om det skifter farve eller lugt.
    Ellers ingen grundt til bekymring...
    Fortsætter det, så giv din dyrlæge et kald smiley

• #2   30. jul 2012 jo de kan godt bløde lidt efter fødslen og mener det er den første uge efter.... lægger ikk mærke til det på mine egne da de er meget renlige..... smiley

• #3   30. jul 2012 Min pige fødte også om fredagen og mener hun stoppede med at bløde om tirsdagen.... Ca. Det blev mindre og mindre

• #4   30. jul 2012 Har heller ikke oplevet at hun har blødt før i dag... Men som sagt er det også meget lidt... Men holder naturligvis øje med hende smiley Ville bare sikre mig at det var naturligt.. Skulle jo helst tage det i opløbet, hvis det kunne være tegn på noget som der skulle tages hånd om..

• #5   30. jul 2012 Ja selvfølgelig...
    Hellere spørge, end ignorere det og tænke at det er ingenting, HVIS det nu rent faktisk var noget skidt!

• #6   30. jul 2012 Ja ikke sådan når man er "nybegynder" smiley Men det er nu også både første og sidste gang vi skal have killinger på vores 2 misser... Ikke fordi vi ikke syntes at det er super dejligt og hyggeligt, men ganske enkelt fordi vi har sat os for at de kun skal have 1 kuld og derefter neutraliseres... Det bliver alle killingerne så også...

• #7   30. jul 2012 Super!
    Der er nu heller ingen grund til at sætte flere killinger end højst nødvendigt til!
    Der er i forvejen rigeligt!
    Men så længe der bliver sørget for dem med vacciner, ormekur og neutralisering, så synes jeg ski det er i orden smiley
    Ikke alle der vil være enig med mig, NETOP fordi der er så mange killinger allerede!
    Men jeg synes det er flot af jer at I ikke vil sende dem ud af huset før de er fixet og færdig smiley

• #8   30. jul 2012 Det bliver svært nok at sige "farvel" til dem til den tid smiley Jeg har det lidt sådan "kan de nu passe den ordenligt" .. I mine øjne er det jo KUN mig der kan.. he he... Den samtale havde min mand og jeg også inden, for han VED at jeg kan være lidt "dum" på det område.. Selv i ferier og i weekender hvor vi skal noget, skal jeg liiige tjekke op på om "barnepigen" nu også har husket det hele smiley Jeg har det først godt igen, når jeg er hjemme og har det fulde overblik... Kan simpelthen ikke ha' hvis mine dyr ikke har det godt..

Lidt på samme måde som man havde det da børnene var små smiley

• #9   30. jul 2012 Jamen jeg har det på præcis samme måde!
    Og jeg aflyser hellere en ferie end at sende dem i pension, hvis jeg ikke kan finde en til at passe dem!
    Skriver liste op og liste ned hvad man skal huske at gøre, og hvor meget de skal have at spise og alt det der...
    Og i al den tid jeg er hjemmefra tænker jeg på om de nu har det godt..
    Det kan nærmest ødelægge en hel ferie smiley

Kommentér på:
Blødning efter fødslen

Annonce