{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Ny misser {{forumTopicSubject}}

Hej KG,

I går hentede vi lille Neko, og han er tolv uger. Herhjemme bor i forvejen en hunkat på 2 år. Der var hvæser og knurren, men mest fra den lilles side til at starte med.
Neko er kontaktsøgende og kom selv hen til mig, da jeg sad i sofaen. Så løftede jeg ham op i skødet og så lå den der og slængede sig tilfreds.

Men mit spørgsmål er egentlig, hvor længe i tror der går før man kan se om fe to katte kan sammen. Nu er der hvæsen og knurren, men det ville jeg mene var normalt når vi fik ham i går ved 17.00 tiden.
Men det undre mig, at det er den lille der knurrer mest. Vores hunkat Musse har også miavet lidt til ham, men der kommer ingen respons i form af miav tilbage. Enten ligger han helt stille eller også knurrer han.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny misser
  • #1   22. jul 2012 1 time til år? Det kan ingen sætte tid på men som regel et par dage smiley vores to drenge tog 2-3 dage før de sov sammen smiley så tålmodighed og minimal indblandem fra din side så skal de nok gå smiley husk at give din gamle kat mest opmærksomhed da hun er lederen smiley

• #3   22. jul 2012 Ja, jeg ved godt det er meget individuelt. Men jeg vil bestemt ikke vente et år. Så kan de nok ikke sammen. Ville bare høre nogen erfaringer, så tak smiley

• Futte S
    Futte S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 28
    #4   22. jul 2012 Vores gamle hankat og vores hunkat blev aldrig perlevenner.

De accepterede hinanden (eller nærmere han accepterede hun altså ikke bare lige forsvandt igen)

Det var særsyn at de to lå i dobbeltsengen på samme tidspunkt.

Men de knurrede/hvæste ikke af hinanden så de fungerede okay sammen men optimalt var det ikke.

• #6   22. jul 2012 Her har det længst varet 3 uger.
    Ja, giv endelig den gamle ekstra opmærksomhed og lad dem selv ordne hierakiet.
    Ind imellem kan det være at den nye lige skal have det genopfrisket hvem der bestemmer og det ser voldsomt ud, men det er oftest det der skal til.

• #7   22. jul 2012 Et par uger vil jeg tro.
    Har selv i går fået en kattekilling og de andre katte holder sig væk fra den og hunden og den er efter hinanden.

• #8   22. jul 2012 Ja, vi giver den "gamle" masser af opmærksomhed, men hun går. Men hun får også masser af opmærksomhed.

Kommentér på:
Ny misser

Annonce