Humørsvingninger hos drægtig kat {{forumTopicSubject}}
Tror I at der er ved at ske noget nu. Hun har gået 63 dage enten imorgen eller onsdag. Og nu har hun i jeg ved ikke hvor lang tid været utrolig kælen, og kaldt på mig hele tiden i hendes vågen timer, og hentet mig for at jeg skulle gå med ind på sengen for at nusse hende på maven. Hun har stort set ikke været ude, andet end at hun hurtigt er kommet ind igen. Men idag har hun været anderledes.Hun har været lidt sur her i eftermiddag. Og hun har villet været ud 2 gange lige efter hinanden. Nu hvor hun er kommet inden igen, ja så er hun lige så kælen som de andre dage. og skal ligge opppe hos mig. Og nu har jeg jo været meget i tvivl om hun overhovedet var drægtig, men jeg syntes absolut at jeg mærkede liv i lørdags. Og intet tyder på at hun er ved at komme i løb. Men jeg tror måske ikke at der er så mange killinger, og så er det vel også endnu sværere at konstatere. Men med den opførsel tror I så ikke at der er ved at ske noget. Undskyld mit lange brev, men jeg er ved at blive tosset af den ventetid :-).
Hilsen Joan
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Humørsvingninger hos drægtig kat