{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Nyfødt killing mangler mor!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille killing der er ca. et døgn gammel, dens mor vil ikke kendes ved den.

Jeg har brug for hurtig hjælp, da den lille killing ikke har fået noget at spise endnu.

Hvad kan jeg give den at spise?

Jeg tænker på at købe whiskas kattemælk og blande det op med vand, men jeg aner ikke om dette kan bruges???

Hvis der evt. er nogen der har en hunkat der lige har fået killinger, må i endelig skrive. Det er så synd for det lille pus...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyfødt killing mangler mor!!!!
  • #1   23. jun 2012 Stakkels lille pus. Håber du finder en reservemor til den.

Whiskas kattemælk duer i hvert fald ikke. Du skal forbi dyrlægen og købe noget KMR mælkeerstatning, eller til dyrehandleren og købe Royal Canin Babycat Milk.

• #6   23. jun 2012 Hej alle smiley
    Tak for jeres råd og svar.

Jeg undersøgte det med mælkeerstatning på nettet, og læste at KMR mælk er et godt bud. Jeg ringede til vores lokale dyrlæge, som rådede mig til at aflive killingen. Den ville højst sansynligt ikke overleve, da den bliver svagere af ikke have fået råmælk. Vi gav den en sidste chance ved at prøve at lægge den til ved moderen, men vi kunne ikke få den til at sutte. Så vi tog den tunge beslutning at aflive den, så det lille pus er nu aflivet. Jeg er bange for at den ikke kunne overleve længe nok til at vi finder en missemor der vil kunne tage den til sig.

Vi har prøvet, og gjort hvad vi kunne, men det lille pus vil ikke få det godt med den start på livet. Og som dyrlægen så ærligt sagde "Du skal ikke give den mælkeerstatning og prøve at rede den for killingens skyld" Og jeg vil give hende ret... Men hvor er det trist... Det var en lille pigemis med halvt rød og halvt sort ansigt og hvide pletter på kroppen.

Kommentér på:
Nyfødt killing mangler mor!!!!

Annonce