1.009 visninger
|
Oprettet:
* ikke alt er lutter lagkage *
14. aug 2011 Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 167
14. aug 2011 Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 167
Stamnavn {{forumTopicSubject}}
Vi skal ikke have opdræt lige med det samme, men det kunne være meget fedt med noget inspiration...C",)
Hvordan er I kommet frem til jeres stamnavn?
Har I overvejet at ændre det?
er det muligt at ændre sit stamnavn eller er det for life?
PFT
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.165
Mit stamnavn kom jeg på, på grund af det er mit familie navn, som der betyder meget for mig..
Navnet kan aldrig ændres, det navn man får er det navn man har for evigt.. Men ville heller ik skifte navnet
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 167
Dvs navnet skal være MEGET velovervejet...spændende. Men det gør j o også det ikke bare er noget du går ud og vælger for sjov...
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Mit stamnavn er et mix af bogstaverne fra min barndoms hund hotson.
Navnet blev altså DK Shonto's
Lidt sjovt hvis man tror på ånder osv.
Så fandt jeg ud af at der er en by i USA ved samme navn, og denne by består hovedsageligt af indianer, udfra hvad jeg har læst på nettet.
Jeg har i folkeskolen skulle skrive en opgave om ånder, hvor jeg sammen med en veninde besøgte en bekendt claryant, som sagde at jeg i mit tidligere liv havde været indianer kvinde. Så kunne da ikke lade være med at synes det var lidt pudsigt at jeg fik samlet bogstaverne lige netop til dette navn.
Stamnavnet kan ikke skiftes, så det er bare med at finde nogle gode navne man ved man bliver glade for.
Og så skal i være opmærksomme på at stamnavnet ikke må indholde racens navn eller ems kode.
Det er en god ide at finde frem til 5 forskellige navne, så man undgår at forlænge godkendelsen af stamnavnet hvis nu de 3 oblitoriske navne ikke bliver godkendt.
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 167
Mit mellemnavn da det er meget specielt
Sammmensætningen af nogle af bogstaverne i mine pigers navne
Synes det gør det mere personligt, men det er bare mig...C",)
Camilla M :
Det var da egentlig lidt pudsigt, men meget sjov historie...he he
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Derfor valgte jeg bogstaverne fra min hund hotson, han var kærligheden selv, og det ønsker jeg self. Skal afspejle i mit opdræt.
Jeg havde også gang i noget mix med bogstaver fra mine 3 katte, og mit fulde navn.
Og så mit mellem navn Helding.
Havde jeg haft børn, havde deres bogstaver os været med, kender nogle opdrætter som har nogle super gode navne, som de har fået mixet sammen af familiens bogstaver.
Så ja det er bare med at ligge hovedet i blød.
Og puha hvor er ventetiden lang når man så er kommet frem til sine ønsker og bare venter på at høre hvilket et det blev.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 72 Katte: 24 Emner: 3 Svar: 23
Stamnavn