Opfostring af killing {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle. Fandt i torsdags(14/6-12) en lille killing der sad halvdød fastklemt mellem nogle papkassepaller. Fandt den pga jeg kunne høre et lille halvkvalt piben fra den. Fik lirket den fri og tog den med hjem, gav den lidt lunt mælk & vand blandet i en engangssprøjte som den lappede i sig med glæde, prøvede og lade den drikke selv men det gik ikke så godt _:) Nu er den blevet stærk og har fået krafter på de 5 dage jeg har haft den, har haft købt whiskas killingemælk, som den er utrolig glad for. Ringede så til dyrelægen igår og han sagde den selv skulle begynde og spise tørfoder nu og hvis den ikke selv ville skulle jeg proppe lidt i munden på den, men den spytter det ud hele tiden ud(har selvfølgelig opblødt det med lidt killingemælk). Vi ved ikke hvor gammel den er, den sutter stadig på alt(fingrer, klude, mad). Den har øjne, kan gå, løbe(ser sjovt ud) næsten selv komme op af flyttekassen vi har den i.
Idag har jeg kunne give den lidt whiskas vådfodder(det man køber i de små dåser. Hvis jeg sætter den ned foran det så sutter den på det, men hvis jeg kommer lidt ind i munden på den ryger det ned
Så mit spm er den ikke klar til og spise selv endnu ?
Skal jeg fortsætte med killingemælk på sprøjte eller skal jeg sidde og fodre den med whiskas vådfodder most og blandet med mælk. Ja er ikke lige vant til og være kattemor Håber på et par gode råd....
jun 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
http://www.youtube.com/watch?v=CmAn4AWtykA&feature=plcp
Kan være nogen kan sige lidt om hvor gammel den måskke er
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 311
jun 2012
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Men hvor er det synd for det lille væsen. Synes du skal søge rundt efter en plejemor til den. Prøv guloggratis, og se om der er en kat den kan komme hen og være ved. I kan altid få den igen, når den er gammel nok
Men ja, har da også hørt om mange der fik så ung en killing, som de opfostrede, og de endte ud som dejlige katte!
jun 2012
jun 2012
sep 2010
Følger: 1 Svar: 1
Hvis den kan, så må den såmænd gerne komme her, og så får du den bare tilbage, når den er gammel nok til at undvære end mor:)
Opfostring af killing