{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

killing - få en 5 måneder gammel hankat til at undeholde ham? {{forumTopicSubject}}

Ja, mennesker på KG smiley
Er jo på udkig efter en legekammerat til Neko på 9-10 uger.
Der er så en i min by der har en ikke-kastreret hankat på 5 måneder. Eftersigende meget kælen, legesyg og god af sig.
Men er han en god potentiel legekammerat når han er en hankat og når han er 5 måneder? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing - få en 5 måneder gammel hankat til at undeholde ham?
  • #1   16. jun 2012 Hvis du får ham (begge to) kastreret kan jeg ikke se nogle problemer i det smiley

Men hvorfor har du en så lille killing????

• #3   16. jun 2012 Jo har oprettet et tidligere indlæg om ham - at jeg fik ham med beskeden om at han var 12 uger.
    Det var han så ikke, og derfor leder jeg efter en kammerat til ham.
    Jeg har så også muligheden for at få en 12 uger gammel hankilling om 2 uger, og ved simpelthen ikke hvad der er det bedste?

• #4   16. jun 2012 Hvis du kan få en på 12 uger, så vil det helt klart være det bedste ("lige børn leger bedst")...
    Og så få dem begge kastreret, så slipper du også for at de ryger i totterne på hinanden eller begynder at strinte når de de bliver kønsmodne smiley

• Tina O
    Tina O Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #8   17. jun 2012 En VOKSEN kat vil klart være bedst, da killingen mangler opdragelse/omsorg fra en voksen kat, det kan en anden killing ikke give. Den kan være legekammerat men det kan en ung VOKSEN kat også, eller som der foreslået en voksen hunkat der har haft killinger før.

VH
    Tina

Kommentér på:
killing - få en 5 måneder gammel hankat til at undeholde ham?

Annonce