Min kat ryster.. {{forumTopicSubject}}
Hej igen..
Efter den lange kur mod øremider er mine to indekatte blevet mega fedtet over det hele i pelsen omkring hovedet. vi har givet dem en måned nu til selv at få det væk, men syntes tværtimod at de fik smurt det ud i hele deres pels så de så sådan syge ud.. Så nu har vi lige haft den ene i sidst første bad.. min kæreste holdte hende mens jeg duppede hendes pels våd med en klud med varmt vand.. så sæbede vi hende ind og skylede hende forsigtigt i vasken.. hun tog det pænt.. så tørrede vi hende med et håndklæde og med en hårtørre på svag varme på afstand.. hun var ikke vild med det men fandt sig i det.. nu har vi så børstet hende godt og grundigt og hun er jo lige blevet 2 nuancer lysere.. så fin i pelsen:) hun har dog fået lidt halv skalede pletter nogen steder.. vi reder hende aldrig fordi at hun virkelig hader det, men tænkte at nu skulle det altså være.. vi har trods alt haft hende i 3 år.. Nu hvor vi er færdige så bliver hun ved med at gå ud på badeværelset hvor vi gjorde det og mijaver??? totalt mærkeligt.. hun er ikke en kat der snakker særligt meget.. kun hvis hun ikke kan finde os.. Hun er ikke sur på os.. vil gerne ligge hos os som hun plejer.. det er en time siden.. men hun ryster?? kan en kat fryse eller er hun stresset over det vi har udsat hende for?? håber i kan hjælpe.. mvh shila
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 57
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 13
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 13
Min kat ryster..