978 visninger
|
Oprettet:
Hankatte, kan de sammen? {{forumTopicSubject}}
Vi har jo i forvejen vores 4 årige Nuller som er kastreret og ellers en sød og rolig fyr, han går og tuller rundt for sig selv - vi har fået det råd fra en adfærdsekspert at det ville være en rigtig god idé at anskaffe os en kat mere hvis muligheden er der, og det er den. Nu er spørgsmålet:
Kan to hankatte sammen hvis kun den ene er kastreret? Ham vi har sat og kigget på, er en 2 årig dreng som ikke er det - MEN han er kun født med en testikel og har ingen kønsdrift.
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
okt 2011
Jeg kigger jo rundt på flere forskellige katte, da vi gerne vil have den helt rigtige så vi har fundet endnu en men damen der sælger katten fortæller han er meget hård overfor andre katte, dog er han også kastreret - jeg er bange for at tage chancen, men skal jeg være det? Hun har jo ikke forklaret hvordan hård
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 7 Emner: 56 Svar: 207
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.216
Køb ikke en kat hvor der i forvejen er noget galt.
Ved en kastration bliver den opereret for sin kryptorchisme - min den ene var det, men har den så arvet andet????
Forkæl dig selv og Nuller med en sund og rask kat, det fortjener I.
okt 2011
Jeg vil følge jeres råd.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Med mindre du sådan har et specielt forhold til ham fyren med den ene sten, så ville jeg være påpasselig. Hvis den anden ligger i bughulen kan det give komplikationer, muligvis også temperamentsmæssigt.
Du skal heller ikke have fat i en kat, der kan være "hård mod andre", hvis din egen er sød og rolig.
Hankatte, kan de sammen?