11. okt 2006 Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Der er kommet 2 helt nye varianter i Barf-tørfoder {{forumTopicSubject}}
Vi kan nu præsenterer 2 helt nye varianter i Barf-tørfoder - Power of Nature og Maxima Grain Free
Begge produkter er et såkaldt "ægte" kornfrit foder med et højt indhold af kød og et unikt lavt indhold af kulhydrater.
Power of Nature "Meadowland Mix" er 100% artstilpasset, og indeholder 75% kød baseret på kylling, lam, kalkun , fisk og skaldyr, dette produkt er særdeles velegnet til hunde og katte med foderrelateret allergier. foderet er tilpasset korrekt til både hvalpe og voksne hunde af alle racer / kattefoderet er ligeledes tilpasset til både killinger og voksne katte.
Maxima Grain free er ligeledes et artstilpasset Barf-tørfoder med et indhold på 70% kød og 30% frugt og urter, Maxima Grain Free er produceret på en unikt og skånsom produktionsmetode som er med til at bevarer den høje kvalitet.
Produkterne indeholder hverken farvestoffer, kemiske tilsætninger eller GMO modificeret stoffer.
Produkterne indeholder hverken Hvede, Majs eller Ris, da det ofte relaterer til allergi hos hunde og katte, og tilmed har en lav optagelighed, Power of Nature og Maxima Grain Free er et moderne foder med masser af kød af meget høj kvalitet, til særdeles fornuftige priser.
(link fjernet)
Det skal da prøves på et tidspunkt, det lyder til at være på ligefod med feks Applaws- Orjen mm.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Maxima kan jeg kun finde til hunde??
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 75 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Jeg synes også det er godt der er så meget Taurin i foderet.
Dette tørfoder "Natural Cat "Fee´s Favorit" er der kun 3% i kulhydrater i.
(link fjernet)
Jeg kan heller ikke finde Maxima til katte, underligt...Det er fra et nyhedsbrev fra petfoods jeg har kopieret i mit første indlæg. Men jeg kan se at der kun står Maxima til hunde.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Heller ikke prismæssigt kan jeg ikke se nogen grund til at vælge dette foder frem for Acana. Det fås ned til 300 kr pr. sæk alt efter hvilken variant man vælger. Jeg giver 350 kr for Grassland.
Der er kommet 2 helt nye varianter i Barf-tørfoder