{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Hvad skal min kat have? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg ville høre hvilket foder i brugte til jeres katte? Min kat er simpelthen så kræsen og spiser kun det tørfoder fra wishkat. Men det elsker hun til gengæld også. Om morgen giver jeg hende nået vådfoder, fordi det er som en snack for hende også føler jeg, at hun tager på af det.
Jeg er jo et nyt kattemenneske, så jeg ville høre om man kunne give hende noget, som hun ville skinne i pelsen af eller om der er noget andet hun ville have godt af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal min kat have?
  • #1   12. maj 2012 Hov, der skulle selvfølgelig stå wishkas smiley

  • #2   12. maj 2012 Ville helt sikkert finde noget andet foder hvis jeg var dig, har kun hørt dårligt om wishkas, der er rigtig mange fyldstoffer i de ikk har godt af
    prøv at få en masse prøver på det forskellige foder der er på markedet, der må være noget hun vil ha
    mine har altid fået RC, nu får de olivers men de er ikk helt vilde med det så skal finde noget andet, vil prøve at finde et kornfrit produkt
    held og lykke, katte kan være meget sære


  • #4   13. maj 2012 Og nej de tager ikke på af vådfoder tvært imod det er 80 % væske smiley mere af det desto bedre smiley

  • #5   13. maj 2012 Mine får også Royal Canin. Jeg ville også helt sikkert oppe af den der Whiskas vogn og prøve noget som passer hende bedre og måske hendes race smiley


  • #6   13. maj 2012 Jeg ville give noget meget mere kødholdigt produkt som fx. Orijen, Applaws eller Acana og så MASSER af vådmad ved siden af (uden kornprodukter eller sukker i).
    Jo mere kød/protein des bedre.
    Det passer til alle katte i alle aldre uanset race - det behøver ikke være "specialmad" til nogen bestemt race, skeløjede eller platfodede katte...


  • #7   13. maj 2012 Hej igen. Mange tak for jeres svar. Jeg er på udkig efter noget andet, med masser af kød og proteiner.. Så krydser jeg finger for, at hun gider spise det. Da hun er en sær en. Måske jeg skulle prøve at få en masse madprøver, som der står øverst. Tak for jeres svar, det hjalp da en del. smiley

Kommentér på:
Hvad skal min kat have?

Annonce