Uuuha hvor er det svært hver gang :/ {{forumTopicSubject}}
Jeg har 4 dejlige misser to han katte og to prinsesser. Den 1-2-12 flyttet vi fra det sted hvor alle kattene kendte udeomgivelserne (minus Modjo da hun kun var 17 uger). Mine hankatte kom ud efter 14 dage da de var ved at gå til her inde og den ene begynde at pisse over ALT!!
Pigerne har ikke fået lov at komme ud før idag, da jeg gerne ville have Modjo var stor nok og de begge først skulle steriliseres (skal ikke have flere upserkuld, et var rigligt! )
Nu har de begge så været ude og se lidt af deres omgivelser, men selvom jeg selvfølgelig er med ude så synes jeg det er det sværeste hver eneste gang en af kattene skal ud og lære deres omgivelser at kende. Jeg ved jo godt at de kommer tilbage og ikke går særlig langt de første mange gange, men synes stadigt det er svært ;)...
Er jeg den eneste der har det sådan?
Det er her så ikke et oplæg til om det er rigtigt eller forkert at lukke vores katte ud i det fri. Nogen mener det ene andre det andet og de skal man vel have lov til
Håber ALLE får en dejlig dag i det super gode vejre...
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Og jeg syns, det er ganske naturigt at ha det sådan: jeg er ikke som sådan nervøs mere, når Pjevsen er ude, men jeg har et ur i hovedet, der tæller nedad, og hvis der er gået mere end et vist antal timer, må jeg ud og kigge efter ham
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
Uuuha hvor er det svært hver gang :/