4.131 visninger
|
Oprettet:
Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Jeg overvejer at bestille foder fra Tyskland.
Tænker nemlig på at gå fra Arion over til et "bedre" mærke som fx.
- Iams med meget kylling
- Porta 21 sensitive uden korn
(er disse overhovedet bedre end Arion?)
Er der nogen der kender mærket Animonda?
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 49
Men jeg fodre med Iams til killinger, da det var det opdrætter brugte. Hun fungerer rigtigt godt på det, så ser ikke nogen grund til at skifte før hun skal have voksenfoder.
Jeg har en overgang fodret med Arion til min hund. Det er et ok hundefoder.
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 243
Lams er der hved i, personligt fortrækker jeg foder uden kornprodukter i, så det ville jeg ikke vælge.
Jeg foder med Applaws hvor der er 80 % kød i og ingen korn der er også tranebær i som naturligt hæmmer bakteriedannelse og fremmer sunde urinveje og er godt fordøjelsessystem. Så det er jeg glad for
Har ikke selv erfaring med Arion og kunne ikke finde en produkt beskrivelse, så her er en tråd her inde fra, hvor de snakker om Arion: http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/83521-arion_kattefoder___kvalitet
Så kan du jo selv bedømme
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
Havde bare tænkt at hvis jeg kunne få noget der var bedre, til billigere penge i tyskland,så skulle det da prøves.
jan 2009
Følger: 57 Følgere: 55 Katte: 9 Emner: 22 Svar: 235
Der er jo mange mærker jeg fodre med Hills og RC. og jeg skal ha bestilt noget Pro Plan da jeg har en MEGET kræsen kat jeg har prøvet alt lige fra Oijen-Iams og ja You name it.. :oP
Så nu vil jeg prøve med Pro Plan og se om min kræsen pind vil have det..
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Mine bakker væk fra skålen når der er applaws "Von Feinstein" mener jeg det hedder er også (indimellem) et hit. Til gengæld vil de ikke kendes ved Porta 21.
Kattemad fra Tyskland - Og hvilket mærke?