{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.041 visninger | Oprettet:

Hun kat i løbetid .. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ..

Min lille pige er kommet i løbetid for første gang, og hun går i miaver konstant .. Det er efterhånden blevet ret ulideligt efter at det har stået på i 4-5 dage nu ..
Så mit spørgsmål er .. Kan jeg gøre noget ved hendes miaven ?? Og hvor længe kan en kat være i løbetid af gangen ?? Og kommer det til at være sådan hver gang ??

Håber på lidt hjælp ..

På forhånd tak

Lenette ..

P.S. Har en hankat (kastereret), ved ikke om det har nogen betydning ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun kat i løbetid ..
  • #1   13. apr 2012 Ja det kommer til at være sådan hver gang, og hvor tit den kommer i løb er ikke til at sige, da det er forskelligt. Men jo længere tid der går jo oftere.....

Det du kan gøre er at sterelissere hende! Er helt klart det bedste for både katten og dig. smiley

• #2   13. apr 2012 Enig med Line, du kan løse problemet meget nemt, med en neutralisering efter løbetiden er overstået.
    Missen bliver glad og det gør du også smiley

• #4   13. apr 2012 Tilslutter mig de andre. Det bedste for sådan en kat er at få den sterelisetret (med mindre det er tale om en avlskat) smiley

• #5   13. apr 2012 åha jeg blir lidt ked af det når jeg ser sådanne tråde.... når man anskaffer sig et dyr kunne man i det mindste sætte sig lidt ind i bare sådan grund viden og det mener jeg det her er.... UNDSKYLD hvis det lyder som et surt opstød men det er altså levende væsner og dette er kattens naturlige adfærd, hvis du ikke skal bruge hende i avl så er det bedste for hende at blive neutraliseret, havde du læst om emnet ville du osse kunne læse at det slet ikke er sundt for en hunkat at gå i den ene løbetid efter den anden...... og det kan de gøre med 1 uges mellemrum især nu hvor foråret er kommet...

håber du følger de gode råd smiley og alt godt fremover

• #6   18. apr 2012 Min plan var også at hun skal neutraliseres, for er udemærket godt klar over at det er det bedste for hende smiley
    Men har også været lidt i tvivl om hvornår man måtte neutralisere så derfor ville jeg lige have lidt hjælp smiley Men nu har jeg læst om det, og har styr på hvad der skal ske smiley

Men tak for hjælpen smiley

• #7   18. apr 2012 Mine killinger er neutraliserede inden de flytter hjemme fra. det vil sige i 12 ugers alderen.

• Mathias E
    Mathias E Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #8   22. mar 2018 Min kat er kommet i løbetid her den 22-03-2018 og det larmer når man er vågen og det er irriterende men sådan er det jo at have en kat. men er der nogle der kan svare på det spørgsmål. kan man få noget medicin til katten når den er i løbetid så den stopper

Kommentér på:
Hun kat i løbetid ..

Annonce