1.231 visninger
|
Oprettet:
Hjælp.. Min nye kat har fået killing.. {{forumTopicSubject}}
For 3 uger siden hentede vi en legekammerat til vores dejlige burmeser han.. En fin lille hunkat.. De 2 er ikke blevet gode venner endnu og er derfor stadig adskilt.. Og nu har vores fine mispige så fået en killing.. Så hvad gør vi nu? Skal vi lade mor og unge klare det selv eller skal vi hjælpe ungen med at die? Og hvad gør vi i forhold til vores kastrerede hankat? Fortvivlet hilsen fra nu "mormor" til 1
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Uansvarlig sælger må jeg sige men det sker desværre ikke så sjældent, at folk får en ekstra gave.
Når de stadig er adskilt dine katte, så lad dem blive ved med det til killingen er så gammel, at den måske kan være med til at føre mormis sammen og så den ikke bliver stresset også..
Men ellers så skal du i gang med at lære at være katteopdrætter `;O) og vigtigst er lige nu, at missemor får god kvalitet tørkostfoder...og det skal være hight premium foder og meget gerne killingfoder pga. næringsindholdet.
Den lille skal måske hjælpes til patten, og du kan veje den så du holder øje med om den tager på.
Ellers skriver gerne en pb hvis du har brug for hjælp til noget, eller sms 24210080, for så kan jeg altid hurtig svare dig - kattegalleri kommer jeg ikke så ofte på hver dag, som sms ;O)
alt den bedste held og lykke
Heidi og birmabanden fra Con Meo
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Hilsen Heidi og birmabanden
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Flot tilbud fra Con Meo, må jeg sige Benyt dig af det. Der kan nok være brug for kyndig rådgivning efter sådan en overraskelse.
okt 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
okt 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Ville rigtigt gerne lægge billeder op..men blondinen her har ikke lige kunne finde ud af hvordan man gør
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
(du skal oprette en kat, før du kan oprette fotoalbum).
Hjælp.. Min nye kat har fået killing..