{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Fremlysning af rød hankilling i Viby sj {{forumTopicSubject}}

Fremlysning : Viby sj, en superskøn lille rød hankilling, utroligt kælen, ikke øremærket, vader rundt her i området, så jeg har sat en skål mad ud og kæler ham så han forhåbentligt bliver i nærheden, han har de flotteste røde farver, og jeg er sikker på at han må have været nogens kat, for han vil med ind i huset hele tiden, og spinder bare man taler til ham

Jeg ligger lige et billede ind på min profil så man kan se skønheden, håber at nogen genkender ham!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremlysning af rød hankilling i Viby sj
  • #1   3. mar 2012 Er sikker på du gør det af go mening, men det er virkelig dumt at du fodrer ham! Hvis han nu er udekat og bare er ude på springtur, hvorfor skulle han så gå hjem til sin familie igen, nu når han kan få mad hos dig! Kunne forstå det hvis der var -20 grader, men der er forår i luften og kattene er ude og udforske den dejlige natur. Lad os håbe den går hjem af sig selv smiley

• #2   3. mar 2012 der er ikke nogen huse rigtigt i nærheden, der er flere kilometer hen til selve byen, og min gen-genbo har nævnt længe nu at der tussede en killing rundt i hendes have, som hendes hund har været ved at nærmest tage livet af da den ikke kan have katte på sit territorie, så jeg tror da at det er smartere at den får et par bidder mad i vores have, end at risikere at miste livet på grund af sult i de forkerte haver....

• #3   3. mar 2012 Så synes jeg du skulle tage ind til de huse og ringe på dørene, for måske bor den der? Hvis du er villig til at tage ansvaret på dine skuldre og fodre den, så må du gå hele vejen smiley han er iøvrigt rigtig nuttet hva smiley

• #4   3. mar 2012 Det har jeg skam gjort, der ligger kun 5 huse udover vores, så det var nemt klaret smiley

Kommentér på:
Fremlysning af rød hankilling i Viby sj

Annonce