Hjælp! måske forgiftet kat :-( {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg stod op her til morgen til en baggang der lugter af diesel og kattepoter overalt. Det ser ud som om min kat har rystet sig derude da der er små prikker oversalt på gulvet...
Jeg kan ikke finde min kat, og den kommer ikke når jeg kalder på den Det plejer den ellers...
Min kæreste har lige fortalt mig, at han har bremseklodser i blød i en balje med diesel. Jeg kan desværre ikke se noget derude endnu før der bliver lyst, men jeg er bange for min kat er faldet/hoppet ned i baljen.
Jeg er slet ikke i tvivl om, at dette er farligt for min stakkels lille kat
Er der nogen af jer der ved hvor farligt det er?
Jeg har taget fri i dag, og skal ud og lede efter min kat nu, jeg får ikke så meget ud af at ringe til dyrlægen før jeg ved om der er sket noget med stakkels misser :´(
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 13
Jeg har ledt efter ham hele morgenen, jeg kan bare ikke finde ham nogen steder... Han plejer altid at følge efter mig ud til hestene om morgenen, men han er her bare ikke... Jeg er så bange for at han har det meget dårligt, og gemmer sig
Åh lille mis, kom nu ind så jeg kan hjælpe dig...
sep 2007
Jeg leder videre, mis skal bare findes. Han er sådan en god kat...
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
sep 2007
Jeg har lige været ude og lede igen, og jeg har stadig ikke fundet mis...
Jeg er så bange for at han ligger og lider et eller andet sted
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 23 Svar: 164
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 42
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
sep 2007
Mis kom selv ind for en lille time siden, han er blevet vasket og tørret.
Jeg har ringet til min dyrlæge, som syntes vi skal se tiden lidt an. Da min lille kat stadig gerne vil spise. Så nu pusler jeg om ham, og holder godt øje med ham.
Kryds fingre for min lille kat, han er ikke ude af farezonen endnu, men dyrlægen syntes det lyder lovende at han spiser.
sep 2007
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
sep 2007
Han sidder og skuler lidt til mig, jeg ved ikke helt om det bare er fordi jeg gav ham et bad... Men jeg holder et godt øje med ham
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 42
sep 2007
Nu er det ved at være et par dage siden min dejlige kat tog et diesel-bad.
Han har det stadig godt, og han er ved at vende tilbage til sine daglige rutiner. (Følger med ud til hestene morgen og aften, og sover på min morgenkåbe resten af dagen)
Jeg håber ikke han har "taget skade" men han virker normal igen. Men jeg er stadig meget opmærksom på ham.
Hjælp! måske forgiftet kat :-(