{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Orm eller overvægt? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har en hunkat som hmm ja er lidt rund, han har boet hjemme midlertidigt med hans mis og hun er bare blevet fodret med hvad der var tørfoder, dåsemad og aftensmad rester.

Nu hvor vi er flyttet sammen i egen lejlighed syntes jeg at hun er ret rund? Hun ligner en der er gravid så rund er hun, tænker måske at hun kunne have orm? Hun er ude/indekat og vi bor på en gård. Skal lige sige jeg har ændret kattens diet merkant med kvalitets tørfoder og dåsemad, og råt kød når lejligheden byder sig.

Jeg har jo Pio og han er helt normal ikke rund og er i perfekt form, syntes bare det underligt hun er så rund og mistænker hun kunne have orm så ville gå ned til dr. dyr i morgen og få en ormekur til hende, hun spiser også enormt meget og har lidt tynd mave dog uden noget i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orm eller overvægt?
  • #1   16. feb 2012 Nej hun er steriliseret og Pio er kastreret. Så hun burde skam ikke være drægtig :O!

• #2   16. feb 2012 Hmm, det er svært at sige..

altså hun kunne godt være overvægtig, hvis I fordre hende med jeres mad også smiley

Men igen, kunne det også være orm , Min Sunshine have meget hård mave da hun havde orm, hun spiste ikke rigtig, og kastede en del op.
    Nu er hun blevet mere aktiv, spiser en masse og vil gerne snakkes med smiley

Så det med dyrlægen var måske også en god ide smiley

Synes det er fint, I er gået over til bare at give hende tørfoder, dåsemad og råtkød engang i mellem. For Katte kan ligesom hunde ikke tåle menneskers mad ,... smiley

Kommentér på:
Orm eller overvægt?

Annonce